Hotel Swiss-Belhotel Jayapura

Hotel Swiss-Belhotel Jayapura

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss-Belhotel Jayapura voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Swiss-Belhotel Jayapura in het Nederlands

Prachtig hotel

anita schavemaker
19-9-2010

Het Swiss Bell Hotel is een oase van rust en luxe temidden in de hectiek van Jayapura. Nauwelijks voor te stellen in een prachtig land dat nog zo ongerept en onbedorven is

Gereisd Met partner in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss-Belhotel Jayapura in Jayapura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss-Belhotel Jayapura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.