Molukken

Reviews over accommodaties in Molukken

Bijzonder

Fam Louhanapessy - van de Laar,
    14-9-2017

We zijn zo verwend door Usi Mary! Ze kan heerlijk koken. Het is echt back to basic, maar dat geeft niks. De stroom viel uit toen we daar waren en dat bleef zo voor drie dagen dus dat was kaarten bij kaarslicht op het terras als de zon onder ging. Bintang erbij; prima! Mijn zwager spreekt Maleis, wat fijn was want Usi Mary spreekt geen andere talen. We voelden ons heel welkom, we hadden graag nog wat langer gebleven. Lekker gezwommen, gegeten, de buurt verkend en ook nog op een schitterend strand geweest bij Fort Duurstede.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima hotel met hulpvaardig personeel

Sylvia van Verre,
    4-8-2017

Engelssprekende receptie, kamers worden goed onderhouden, zwembad en gym in de tuin. Buitenrestaurant met snacks, sandwiches en kleine maaltijden. Enige kritiekpunt is de nachtclub. Oplossing: boek een van de vele kamers die buiten gehoorsafstand van de muziek liggen.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

fantastisch

tineke watti,
    15-5-2017

de ligging midden in het centrum van Ambon

Gereisd met vrienden in november 2015

mooie omgeving, prachtig uitzicht ruime kamers

cee,
    8-12-2015

je hebt wel vervoer nodig want je zit een half uur van het centrum, wel aan het strand. service is goed, ze doen erg hun best maar er valt nog wel wat aan te verbeteren. Het is aan de prijzige kant. Eten kan je het beste nog in de stad doen, ontbijt is prima.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Rust, Ruimte en Riffen

schakrap,
    5-12-2015

Een overheerlijke lunch was onze kennismaking met de staf van het Weda resort. Dit na een soepelen transfer van Divers Lodge Lembeh naar Weda Resort. De transfer was prima geregeld door de eigenaar van de resorts. De bungalows zijn goed onderhouden en schoon, de was service is werkelijk zeer snel. Deze werd ’s morgens meegenomen en ’s middags weer schoon en droog terug gebracht. De maaltijden waren prima en altijd rijkelijk.

We waren hier om te duiken ook dit is prima geregeld ’s morgens om 7:30 vertrokken we met de boot voor 2 duiken op geweldig mooie riffen deze zijn rijk aan hard en soft koraal en hebben grote scholen met vis gezien. Na de duiken gingen we terug naar het resort waar dan een heerlijke maaltijd wachten.

We hebben ons verblijf hier zeer genoten en zouden graag nog een keer terug gaan en wel om de volgende reden.

Rust, vriendelijke staf, mooie riffen, geen grote horders met duikers en de inzet van de eigenaars Rob en Linda voor de leef omgeving van mens en dier.

Gereisd met partner in november 2015