vakanties Lombok

Reviews over accommodaties in Lombok

Buitengewoon goed! Zeker nog een keer terug!

Dhr Dekker,
    7-12-2017

Er zit een duikcentrum bij de accommodatie die ik zeker kan aanraden, zeer goede begeleiding! Er hangt een goede sfeer bij de accommodatie waardoor je het echte vakantiegevoel krijgt! Vriendelijk personeel die je de hele dag goed verzorgd! Alles op loopafstand! Ligging kan niet beter! Wij zijn tijdens onze trip door Indonesië hier 2 keer geweest omdat het zo goed was bevallen!! Zeker een aanrader!!

Lizet,
    24-8-2017

Een super fijne accommodatie op een prachtige plek.

Heerlijk ontbijt.

Zitzakken op het strand bij zonsondergang, heerlijk!

Leuke activiteiten, wandelen, waterval, fietsen enz.

Ze helpen graag met regelen voor de excursies.

Mega groot bed

Heerlijke plek

Anja,
    5-5-2017

Heerlijke kamer met lounge plekje buiten. Aan alles is gedacht. Het personeel is heel vriendelijk en het eten zalig. Je kan lekker aan het strand eten en ook ontbijten. Wij vonden het een paradijsje!

Top

huibers,
    9-8-2016

Klein en luxueus resort aan het strand. Mooie, ruime kamers. Er is aan de kleine details gedacht; veel stopcontacten in de kamer en zelfs buiten op het eigen terras bij het lounge bed. Maar ook gratis hapjes tijdens de Sunset borrel bij de beachclub.

Erg vriendelijk en servicegericht personeel. De bij het hotel behorende beachclub heeft een luxe uitstraling en is een beetje hippig. Zwemmen in zee is lastig i.v.m. de vele stenen.

De ligging t.o.v. het centrum is perfect: 10 minuten lopen in een bejaarden tempo tot aan het begin van het centrum en 20 minuten tot aan de haven.

Enige verbeterpuntje is het restaurant. Bestellingen worden vergeten (ook op rustige momenten) en je krijgt ook niet altijd wat je bestelt. Sommige westerse gerechten zijn niet lekker en lijken totaal niet op het origineel (o.a. eggs benedict and buritto). Beter niet op de kaart dan zo serveren.

Relaxte bamboe hutjes op een bounty strand!

Rianne,
    3-9-2015

Mallias Child bestaat uit een aantal basis bamboe hutjes op palen op een bounty strand. Een van de mooiste plekjes van het rustige Gili Meno. De hutjes zijn basic: vanaf het strand loop je het trapje op naar je veranda, binnen staat een tweepersoonsbed met klamboe en daarachter is een deur naar de badkamer. Niet veel luxe, maar meer heb je eigenlijk niet nodig op die plek. Vanaf je hutje is het 5 meter rechtdoor lopen over het zand en je zit in de branding. Of op een van de bamboe loungebanken op het strand. Je luncht er met verse ananas of bij het restaurant dat naast het hotel zit. De zee is er heel helder (wel sterke stroming) en er zwemmen heel veel schildpadden! Met kleine kinderen misschien minder praktisch, omdat de hutjes binnen niet super ruim zijn en de stroming in zee (overal bij de Gili's) erg sterk is.