vakanties Lombok

Reviews over accommodaties in Lombok

Super!

Laurie,
    9-5-2018

Leuke locatie! Prachtig eiland om heen te gaan. Goede verzorging en vriendelijk personeel.

Een verandeming.

PR,
    3-5-2017

Prima accommodaties, met fijne behulpzame medewerkers van schoonmakers tot management. Veel keuze bij het ontbijt. Vlak bij de hoofdstraat van Senggigi met vele restaurants en supermarkten.

Geweldig!

Monique,
    29-9-2016

Het strand loop erg schuin af, waardoor je niet lekker op een ligbedje kunt liggen. Wij lagen dus altijd bij een ander hotel. Waterschoenen noodzakelijk. Je kunt er ook voor kiezen om bij het zwembad te liggen. Naast het centrale zwembad zijn er mooie familievilla's met 2 slaapkamers, 2 badkamers, een living en een prive-zwembad. Heerlijk! Rustige omgeving, maar toch vlakbij het gezellige centrum (loopafstand). Ontbijt is goede kwaliteit. Geen buffet. Ik zou hier zo weer naar toe gaan. Snorkelexcursie boeken naar de andere Gili-eilanden is absoluut de moeite waard. Onze gids maakte van ons opnames met een action-cam tegen een kleine meerprijs.

Fantastische luxe

Fam. van Lith,
    1-7-2016

Wij sliepen in een 4-persoons bungalow met privé zwembad. Onze bungalow had 2 zeer ruime slaapkamers, 2 ruime douches met toilet (buitenlucht) en een grote woonkamer/keuken.

Fantastische plek!

Leo,
    29-2-2016

Genieten op het strand van de ondergaande zon, lokale bevolking die horloges probeert te verkopen.