Reviews over Tetebatu

Paradijsje

Auke Pol,
    19-3-2015

Een prachtige plek in een mooie tuin met uitzicht op de rijstvelden. Goed restaurant (ook met prachtig uitzicht) met vriendelijk behulpzaam personeel. Gids Jaya kan uitstekende trekkings organiseren en weet veel van de omgeving. Ook kan hij snorkeltochten naar de kust arrangeren.

Schitterende bungalows naast rijstvelden.

zonbog,
    4-12-2014

Een rustige plaats, prima bungalow, prima service, een goed plek om te vertoeven, vooral op een rondreis.

in mooie tuin gelegen bungalows

Conny,
    20-6-2013

Hotel Wisma Soedjono bestaat uit een aantal bungalows die in een mooie tuin tegen de heuvel zijn gelegen. De bungalows zijn eenvoudig en hebben een terrasje voor de deur. In het restaurant kun je lekker eten, ze hebben er ook lolake specialiteien zoals bospaddestoelen. Het hotel regelt ook excursies met gidsen door de omgeving, absoluut een aanrader om te gaan wandelen hier!

Leuk hotel,schone kamers, matig restaurant.

Gerrit,
    29-12-2012

Green Orry is een eenvoudig hotel met kleine maar schone kamers. Over het restaurant waren we minder te spreken, met name over de hygiëne. In het drinkwater proef en ruik je de vele tabaksvelden in de buurt. Hele mooie wandelingen gemaakt door de rijstvelden met (en later ook zonder) een gids. Bewoners van Tetebatu zijn erg vriendelijk, uitstapje naar Desa Kotaraja in de buurt was een ervaring. Authentiek Lombok.

Nieuwe accommodatie in tetebatu

Hans Reijnders,
    21-9-2012

Een klein complex met slechts 4 "Sasak"- huisjes dat serdert begin 2012 open is.Ieder huisje beschikt over twee slaapkamers en een badkamer. Vanaf het balkon van de boevnverdieping heeft men een schitterend uitzicht op de Mt. Rinjani en de rijstvelden.

Het is alleen jammer dat de Australische eigenaar niet zelf de leiding heeft en blijkbaar ook niet de financiële middelen om het geheel af te maken.

Het geheel wordt gerund door een viertal lokale jongemensen die van zeer goede wil zijn maar de professionaliteit ontbreekt om van het geheel het beste resort van Tetebatu te maken.

Het woord restaurant beperkt zich overigens tot het ontbijt. Er wordt slechts een crepe, toast of jaffle, wat vers fruit en koffie of thee als ontbijt geserveerd.

Voor de rest is men aangewezen op één van de drie lokale restaurants, waaronder het tegenoverlioggende ongezellige restaurant van Green Orry, aangewezen.

Tetebatu scoort een 7,2 uit 10, op basis van 7 reviews