Bed and Breakfast Villa Manise

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Villa Manise

6 reviews over Bed and Breakfast Villa Manise in het Nederlands

Wat een heerlijk B&B met lieve eigenaren.

Caroline & Rob
30-6-2016

Alles was perfect. Vanaf het ontbijt tot en met het diner. Heerlijke kamer met comfortabel bed. De badkamer is voorzien van alle benodigdheden. De eigenaren, Dian en Lisa zijn zo vriendelijk. Samen met hun hulp, Sarah en de 2 lieve waakhonden was ons verblijf hier fantastisch. Wij hebben hier 2 x 2 nachten verbleven. Het diner wat door Lisa en Sarah wordt voorbereid en door Lisa wordt bereid en opgediend is een aanrader.

Wat een schitterend verblijf!!

Sjors van erp
17-3-2015

Het was Genieten met een grote G!

Wat een supervriendelijke mensen, niks is te gek en ze staan de hele dag voor je klaar..kamers zijn ruim en superschoon!en een hele mooie nette badkamer..

Maar het allermooiste is eigenlijk het prachtige uitzicht vanaf de veranda en het heerlijke zwembad..en dan met een biertje in je hand is dat op en top genieten!!wat een mooie natuur! Je kunt er trouwens ook vanuit de hangmat van genieten!super!

En ook nog eens een dikke 10 voor de kookkunsten van Lisa!ze maakt de heerlijkste gerechten,waar menig sterrenkok nog een puntje aan kan zuigen..je kunt zelf in overleg bepalen wat je wilt eten.ook is er de mogelijkheid om lekker te bbqen..er is ook bvn tv en fox eredivisie en international..WiFi werkte ook super..bij het boeken van een eventuele excursie,komt er iemand aan huis,als je wilt..ook superhandig en je word opgehaald aan huis..

Kortom m'n kameraad en ik hebben geweldig genoten van de gastvrijheid,het eten,en de omgeving.. Dian en Lisa bedankt!

B&B Villa Manise ligt mooi midden in de kampung en kijkt direcht uit op de mooie natuur van Lombok. Dian en Lisa zijn altijd bereid om mee te denken in wat te doen.

Eten was uitstekend, ook hier werd meegedacht wat wij wilden eten.

B&B heeft een mooi zwembad waar je heerlijk in kunt verkoelen.

Een aanrader als je niet direct in de stad Senggigi wilt slapen, maar op een rustig plekje dichtbij Senggigi.

Prima vertoeven bij Villa Manise

Jeroen Bosz
10-4-2013

Prima omgeving in de kampung. Lekker rustig.... Heel veel groen! Heel veel natuur. Vriendelijke mensen Lisa en Dian. Kan ze ook bedanken voor de goede zorgen! Prima afstand voor het nabij gelegen Sengigi, goed voor de kroegen en restaurantjes. Is aan te raden als je op zoek bent naar een semi rustig verblijf.

mooie natuur

Donald en Else Radier
2-2-2013

Mooi huis met ligging in een kampung tussen de gewone indonesiers.

Vlakbij een natuurresevaat.

Gastvrije mensen met gevoel van humor en gezelligheid.

De vrouw deshuizes kan enorm goed koken dus je hoeft niet naar een restaurant.Verder klantvriendelijk en de kamers zijn ruim en schoon.

2wc en 2 badkamers aanwezig. Helaas geen zwembad.

Mooie Villa in mooie omgeving van Nationale park

sjaak de Wit
30-6-2012

We waren een van de eerste gasten bij B&B villa Manise in Lombok, de behulpzaamheid is erg goed en er kan de nodige excursie's geregeld worden. De villa ligt vlak bij een Nationaal park waar je s'morgens vroeg een mooie wandeling kunt maken, breng wel goede wandelschoenen mee. Het ontbijt is goed en de gastvrouw kan heerlijke gerechten maken ook voor s'avonds kun je mee dineren. Er is ook de mogelijkheid om mee te BBQen op afspraak natuurlijk. De temperatuur is s'avonds nog erg aangenaam om buiten op het terras te zitten met een drankje erbij. Er is een vernieuwde overkapping gemaakt op het terras dus zit je ook in de middag lekker buiten in de schaduw. De kamers zijn redelijk groot en voorzien van een ventilator boven het bed, kleinste stand in de nacht is voldoende. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Kortom een aardig verblijf om Lombok verder te verkennen, en er is geen massa tourisme zoals op Bali.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Manise in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Manise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.