Hotel Tugu Lombok

IndonesiëLombokSenggigi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Tugu Lombok voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Tugu Lombok

• 6PASCAL S27-08-2014

Dit nooit meer

We zijn al ons geld gestolen uit de kamer safe (veel geld) deze werd open gedaan met een master key. dus het management wist hiervan Ze nemen absolut geen verantwoordelijkheid en schuiven alles af op u We werden door een dertigtal personen afgedreigd en gegijzeld omdat we onze afrekening niet meer konden betalen Zeker van dit hotel wegblijven ze stelen daar gelijk de raven . het eten is er ook absolut slecht dit hotel is zeker geen 5 sterren !!! hoog uit 3 nooit meer tugu nergens. we hebben al verschillende gevallen terug gevonden van mensen die ook zo n ervaring hadden en al hun geld gestolen.

• 9Gerben en Chantal01-09-2010

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Wat een fantastisch hotel is dit en wat een service! We kwamen om 11 uur in de avond aan en het restaurant was dicht. We vroegen of we nog wat konden eten en zonder problemen ging de keuken weer open en konden we bestellen wat we wilden, dus geen snelle hap of zo. De bediening is echt fantastisch! Op allerlei plaatsen op het terrein kan je heel romantisch dineren (bv op het strand, op de tempel, in een oude chineese tempel enz.). Je betaalt maar een klein bedrag extra en is zeker de moeite waard. We zaten in een kampoeng villa met buitenbadkamer.. in een woord WAUW. De kamer is heel ruim en de buitenbadkamer is adembenemend. Je kan gratis DVDs halen en een ipod met muziek. In de badkamer is een mega bad met regendouche.. echt luxe van de bovenste plank.

Echt een honeymoon hotel waar je echt in de watten wordt gelegd. Het is echt een Tugu hotel, wat betekent kunst en antiek all around. Het is een aanrader om te gaan kijken in de boutique shop, dit is net een klein museum.

Hotel Tugu Lombok info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV