Hotel The Puncak (by Villa Atas Bukit)

We hebben een aantal aanbieders voor The Puncak (by Villa Atas Bukit) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Puncak (by Villa Atas Bukit) in het Nederlands

Boven alle verwachtingen !

roger
21-2-2013

The Puncak is een ware belevenis waar je intimiteit, kwaliteit, kalmte, vriendelijkheid onder 1 noemer kan vinden. De gelegenheid is exclusief en bij de top 10 boetiek hotels van Indonesië. Een niet te missen ervaring en absolute aanrader !

Gereisd met partner in februari 2013

The Puncak in Lombok is een minimalistisch en design nieuwbouw met uitgekozen materialen. De ligging is een topper van formaat, de service is familiaal , stijlvol en heel verzorgd

Gereisd met vrienden in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Puncak (by Villa Atas Bukit) in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Puncak (by Villa Atas Bukit) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.