Hotel Sheraton Senggigi Lombok

Hotel Sheraton Senggigi Lombok

8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Senggigi Lombok voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Sheraton Senggigi Lombok in het Nederlands

Geweldig!

D.Jonker,
24-7-2018

Hotel is prachtig en mooi gelegen aanheft strand. Ontbijt super!! Veel keus. Maar het eten en vooral drinken heel erg duur! Erg jammer. Verderop aan het strand kan je wel goedkoper eten en drinken gelukkig! Personeel geweldig!

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer de moeite waard

alie en hans
16-6-2013

Sheraton Senggigi is een prachtig hotel, direct aan het strand. De kamers zijn eenvoudig in verhouding tot b.v. de lobby en het ontbijt. Dit is geweldig. Als je van rust houdt is dit een prachtige plek. De plaats Sengiggi stelt niet zoveel voor. Een aanrader is snorkelen op de Gili-eilanden, het lijkt op zwemmen in een aquarium.

Gereisd met partner in mei 2013

Zeer mooi

DouweM
21-1-2013

Mooi resort, zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Echter de kaart van het restaurant is beperkt. De naast gelegen 'Art market' lijkt buitenom een eindje lopen maar is via het strand letterlijk 10 seconden lopen. Daar eten is goedkoper en lekkerder.

Gereisd met partner in januari 2013

Preisdaler

Wellicht het beste hotel van Senggigi met een directe ligging aan het strand en vlakbij het centrum (Art Market). Het strand is zeer rustig omdat men de lokale verkopers weert. Prima ontbijtbuffet. Goede, maar prijzige restaurants. Enig minpunt is dat er bij het zwembad door de gasten al vroeg bedden worden geclaimd middels handdoeken. Maar wat afgelegener op het grote complex zijn wel bedden op het strand of in de tuin te vinden.

Gereisd met partner in Fri Sep 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Personeel 6 sterren, hotel zeker 5

M. Mooij
14-7-2012

Geboekt in een Superior terrace poolside kamer, welke er geweldig uitzag, maar ge-upgrade naar de Grand Suite, dit na een aanbieding bij aankomst. Wat een kamer, echt fantastisch. Prachtig hotel met een schitterende tuin en een heerlijk groot zwembad, de kinderen waren er niet weg te krijgen. Eten was meer dan goed en erg gevarieerd, van a la carte de ene dag tot een barbecue met buffet aan het strand de andere en daarna weer een buffet met specialiteiten van Bali en Lombok. Erg lekker allemaal. Vaak nog begeleid door live gamelan en dans optredens. Prettige bijkomstigheid was het happy hour in de bar, elke avond van 6 tot 9, alles twee halen 1 betalen. Verder heb ik nog nergens vriendelijker en oprechter personeel meegemaakt, niets was teveel. Mijn vrouw heeft een kook workshop gedaan bij de chef kok en heeft hier een paar geweldige specialiteiten van Lombok bereid. Ontbijt is geweldig, wat je maar wilt het is er. Voor ons zeker de 5 sterren en de tien van ons waard. Excellent!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een echte aanrader!

Harry
5-1-2012

Wij waren hier in juni 2011 met 4 personen (twee echtparen) via een combinatie aanbieding! De vlucht vanaf Denpasar incl. 3 dagen hotel voor 100 euro. PP incl. alles ook de retour vlucht! Het hotel is gewoon Top en het personeel super vriendelijk. Ontbijt is zeer goed met persoonlijke bediening aan de tafel voor koffie - thee e.d en voor de rest buffet (veel keus) Dineren deden wij buiten het hotel bij de plaatselijke restaurants, gewoon goed en makkelijk lopend te bereiken. Het zwembad van het hotel is bijzonder mooi van vorm en prachtig gelegen! Vanuit het zwembad kijk je zo de oceaan in,echt bijzonder!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Goed hotel aan vies strand

Jan
28-8-2011

Heel fijn hotel. Erg comfortabel. Erg vieze zee voor hotel. Geen last van verkopers op het strand!

Gereisd met partner in januari 2011
2007

Mooi hotel met prachtige tuin, maar toch wel prijzig. Aan rustig privéstrand gelegen, dus geen last van opdringerige verkopers. Zeer mooi aangelegd zwembad, met gedeelte voor kleine kinderen. De kamers hebben zeezicht en terras met ligstoel. Onze kamer had enkel douche, geen bad.

Uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet. Restaurant: niet geprobeerd wegens nogal prijzig. Tip: restaurant Bumbu op een 10tal minuutjes wandelen, in het centrum van Senggigi. Gevarieerde kaart, zeer lekker en goedkoop. Neem een tafel in het midden, zodat je geen last hebt van verkopers.

Gereisd familie in juli 2007
2006

Prachtig hotel met mooie (pas opnieuw ingerichte) kamers , z'n 5 sterren zeker waard.Je betaalt er dan ook genoeg voor , ook en vooral voor eten en drinken , waarvoor je beter in de omgeving terecht kunt . Gezellig kunstmarktje in de buurt .Uitstap naar de Gili's zeker doen ! het paradijs ...

Gereisd anders in augustus 2006

ruim 1 week hier vertoefd

Ger Tielman
11-8-2006

ruim 1 week hier vertoefd. prachtige kamers , zeer attente service en bediening. buiten het hotel was echter totaal niets. Na diverse aanslagen blijven toeristen ( australie ) weg , en daardoor zijn zeer veel restaurants en winkels gesloten. Jammer want het hotel is uitstekend.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Senggigi Lombok in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Senggigi Lombok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.