Bungalow

1 review over Bungalow Santai Beach Inn in het Nederlands

paradijs

erna_manden
18-9-2011

de bungalows staan redelijk dicht op elkaar maar dat doet niet af aan de sfeer en gevoel van privacy. het eten is voortreffelijk en de 'eetzaal' is prachtig.

Gereisd met partner in januari 2011

Bungalow info

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Santai Beach Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Santai Beach Inn in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Santai Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.