Hotel Qunci Villas (Qunci I)

Hotel Qunci Villas (Qunci I)

9.1Fenomenaal

Indonesië, Lombok, Senggigi

9.1Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

• 10Iskandar23-05-2007

Wij zijn inmiddels 2 keer hier geweest. Het wordt door een amerikaan gerund maar hij is onopvallend aanwezig. Dit is echt een oase, met goed eten. Niet geschikt voor kinderen maar wel voor romantische stellen. Laat je ook verwennen, massage geven door Nur en Saap. De vriendelijk dames die langs het strand lopen. Iskandar en Barbara. Ligging krijgt een 7 omdat het niet in het dorpje ligt maar 3 km erbuiten, maar eigenlijk is dat niet erg.

• 9Anouk28-12-2006

Wat een oase van rust. Je voelt je hier echt de koning te rijk. Lekker ontbijten op je eigen terras. Het kan een fout zijn geweest maar let op dat je met betalen niet opgelicht wordt. Wij gaan uit van een fout en raden dit hotel van harte aan bij iedereen die van rust en luxe houdt.

• 10H. Nusser11-12-2006

Zeer mooie moderne en traditionele bouwstijl. Kamers zijn mooi door eenvoud. Perfecte bedden. Badkamer is deels in een eigen tuin gelegen. Tuin van hotel is mooi en strak vormgegeven. Reataurant en zwemband is een lust voor het oog. Goed getrainde staf die weet wat een gast verlangt. Na in vele hotels in Indonesie te zijn geweest is dit veruit het beste in prijs kwaliteit verhouding. Enige minpunt is dat je weer eens een keer wegmoet. Boeken? gewoon via de mail bij Qunci zelf.

Anders

0 tips over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

0 vragen over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette