9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Qunci Villas (Qunci I) in het Nederlands

Fantastische plek!

Petra van den Broek
17-8-2013

Het is een geweldig boetique hotel waar overal aan gedacht is. Mooie kunst op de kamers, een geweldige buitendouche, een heerlijk bed, een mooi balkon met uitzicht. Het personeel is bijzonder vriendelijk, overal is aangedacht tot aan een lekkere fruitstick smiddags aan het zwembad. Het zwembad lijkt over te gaan in zee en is erg mooi. Wij hebben hier geweldig genoten. Lombok zelf vonden we wat minder, en ook het dorp Senggigi viel ons tegen. Het is dus wel een plek waar in de omgeving weinig te doen is.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qunci Villas (Qunci I) in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qunci Villas (Qunci I) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.