9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Qunci Villas (Qunci I) in het Nederlands

2007

Eén woord geweldig!!! Wij hadden een seaview bungalow en

karin van der lei
23-7-2007

Eén woord geweldig!!! Wij hadden een seaview bungalow en 's avonds is het een plaatje, ze verlichten alles met lampjes/kaarsen langs het zwembad/strand en je kunt aan het strand dineren. Ook de zonsondergang vergeten wij nooit weer met de achtergrond de Mount Agung op Bali!! Service ligt op een hoog niveau, hier geen schreeuwerige toeristen maar mensen die van rust en comfort houden. Wij waren met onze kinderen van 11 en 14 jaar, voor ons prima maar ik kan me voorstellen dat de kindvriendelijkheid minder is vandaar mijn 5. Een tochtje gemaakt naar de Gili eilanden en schildpadden aangeraakt. Vanuit het hotel voor $70,00 incl snorkeluitrusting voor 4 pers een hele dag. De inrichting is door de eenvoud uiterst comfortabel en sfeervol. Perfect ontbijt. Zou er graag weer komen alleen dan wat langer, helaas hadden we hier maar 4 dagen gepland.

Gereisd Familie in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qunci Villas (Qunci I) in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qunci Villas (Qunci I) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.