9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Qunci Villas (Qunci I) in het Nederlands

Zeer mooie moderne en traditionele bouwstijl

H. Nusser
11-12-2006

Zeer mooie moderne en traditionele bouwstijl. Kamers zijn mooi door eenvoud. Perfecte bedden. Badkamer is deels in een eigen tuin gelegen. Tuin van hotel is mooi en strak vormgegeven. Reataurant en zwemband is een lust voor het oog. Goed getrainde staf die weet wat een gast verlangt. Na in vele hotels in Indonesie te zijn geweest is dit veruit het beste in prijs kwaliteit verhouding. Enige minpunt is dat je weer eens een keer wegmoet. Boeken? gewoon via de mail bij Qunci zelf.

Gereisd Anders in Mon Dec 11 2006 10:44:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qunci Villas (Qunci I) in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qunci Villas (Qunci I) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.