Hotel Qunci Villas (Qunci I)

Hotel Qunci Villas (Qunci I)

9.1Fenomenaal

Indonesië, Lombok, Senggigi

9.1Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

• 9Maickel14-07-2009

Super!

In 1 woord een super hotel, zie alle andere beschrijvingen! Echter wil ik wel 2 dingen toevoegen, wees voorbereid op 5x per dag een aankondiging van moskee gebeden door (zeer luide) luidsprekers ze beginnen al om 4.30 in de morgen en dat duurt minimaal een half uur! (dit in kanon want er zitten 3 moskeeen in de buurt) en zodra je maarvan plan bent om het aangrenzende strand te betreden word je door tich opdringende verkopers belaagt.

• 9Dieuwke12-06-2009

om te huilen zo geweldig

Qunci is het beste hotel dat wij ooit bezocht hebben. Ongelofelijk vriendelijk personeel (niet alleen servicegericht maar bovendien ook uitzonderlijk attent, welgemeend!). Schitterend ingericht, schoon, heerlijke zee in drie stappen lopen en fantastisch eten. Kleinschalig, lieflijk.

• 10Erwin en Thierry Akkerman27-04-2009

Vijfsterren niveau op een onvergetelijke plek

Wij waren half april bij Qunci Villas. We bleven er vijf nachten. Onvergetelijk. Perfecte service, meer dan uitstekende menukaart. 's Avonds eten bij kaarslicht op een verhoging aan het strand, onder de palmbomen. Een heerlijk zwembad, bijna voor ons alleen. En direct voor je een azuurblauwe zee met op heldere dagen in de verte de hoge berg van Bali. Een super-kingsize bed, een zalige badkamer met regendouche in de open lucht. Helemaal geweldig!

• 9Monique Dekker09-10-2008

Geweldig!

Mooi resort, wij zaten in Quincy Pool villas, wat wel bij Quincy villas hoort, maar toch anders is. Bij Quicy villas kun je ook westers eten, Pool villas heeft alleen een Indonesische kaart, maar personeel in beide lokaties even vriendelijk en behulpzaam. Echt helemaal super!

• 10Melanie21-09-2008

Absoluut prachtig!

Dit was het mooiste hotel in dat wij tijdens onze huwelijkreis verbleven zijn. Alles was super de luxe en men kon heerlijk ontspannen en eten in dit sfeervolle kleinschalige hotel.

• 10rosanne27-08-2008

TOPPER!!!!

super mooi hotel! super personeel! super zonsondergang! alles was super ga zeker nog een keer terug naar dit mooie rustige paradijsje!!

• 9Martin07-01-2008

Echt een super geweldig hotel om er heerlijk helemaal tussenuit te zijn. Geweldige zonsondergang, zwembad, erg goede en correcte, vriendelijke bediening, super super super. Nu twee keer geweest (2005 en maand geleden) maar er zullen wat mij betreft nog vele keren volgen!

• 10karin van der lei23-07-2007

Eén woord geweldig!!! Wij hadden een seaview bungalow en 's avonds is het een plaatje, ze verlichten alles met lampjes/kaarsen langs het zwembad/strand en je kunt aan het strand dineren. Ook de zonsondergang vergeten wij nooit weer met de achtergrond de Mount Agung op Bali!! Service ligt op een hoog niveau, hier geen schreeuwerige toeristen maar mensen die van rust en comfort houden. Wij waren met onze kinderen van 11 en 14 jaar, voor ons prima maar ik kan me voorstellen dat de kindvriendelijkheid minder is vandaar mijn 5. Een tochtje gemaakt naar de Gili eilanden en schildpadden aangeraakt. Vanuit het hotel voor $70,00 incl snorkeluitrusting voor 4 pers een hele dag. De inrichting is door de eenvoud uiterst comfortabel en sfeervol. Perfect ontbijt. Zou er graag weer komen alleen dan wat langer, helaas hadden we hier maar 4 dagen gepland.

Familie

• 10Iskandar23-05-2007

Wij zijn inmiddels 2 keer hier geweest. Het wordt door een amerikaan gerund maar hij is onopvallend aanwezig. Dit is echt een oase, met goed eten. Niet geschikt voor kinderen maar wel voor romantische stellen. Laat je ook verwennen, massage geven door Nur en Saap. De vriendelijk dames die langs het strand lopen. Iskandar en Barbara. Ligging krijgt een 7 omdat het niet in het dorpje ligt maar 3 km erbuiten, maar eigenlijk is dat niet erg.

Anders

• 9Anouk28-12-2006

Wat een oase van rust. Je voelt je hier echt de koning te rijk. Lekker ontbijten op je eigen terras. Het kan een fout zijn geweest maar let op dat je met betalen niet opgelicht wordt. Wij gaan uit van een fout en raden dit hotel van harte aan bij iedereen die van rust en luxe houdt.

Anders

0 tips over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

0 vragen over Hotel Qunci Villas (Qunci I)

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette