Hotel Qunci Villas (Qunci I)

Hotel Qunci Villas (Qunci I)
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Qunci Villas (Qunci I) voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Qunci Villas (Qunci I) in het Nederlands

Dit is super !

Nadine dorekens
14-6-2014

5 dagen geweest, super ! Hadden een kamer tuinzicht, maar als je eventjes van je terras stapte, zag je al de zee ! Super mooie residentie, heel netjes en prachtige zwembaden. Het eten is heel lekker, zowel het ontbijt als het avondeten in elk restaurant. De mensen zijn heel lief en heel gedienstig. Indien je van rust houdt, moet je hier zijn, snorkelen is ook de max.

Dit is een geweldig verblijf, ten zeerste aan te raden, echter niet zo geschikt voor kinderen.

prachtig gelegen hotel

Ivo Salaets
25-8-2013

Kamers mooi in orde, sommigen met buitendouche. Supervriendelijk personeel. In de gangen hangen mooie kunstwerken en de tuin is goed onderhouden. Restaurants ok. Je kan 's morgens ontbijten met een adembenemend zicht op de Indische Oceaan. Mooie zwembaden met handdoekenservice.

Fantastische plek!

Petra van den Broek
17-8-2013

Het is een geweldig boetique hotel waar overal aan gedacht is. Mooie kunst op de kamers, een geweldige buitendouche, een heerlijk bed, een mooi balkon met uitzicht. Het personeel is bijzonder vriendelijk, overal is aangedacht tot aan een lekkere fruitstick smiddags aan het zwembad. Het zwembad lijkt over te gaan in zee en is erg mooi. Wij hebben hier geweldig genoten. Lombok zelf vonden we wat minder, en ook het dorp Senggigi viel ons tegen. Het is dus wel een plek waar in de omgeving weinig te doen is.

Fantastisch Hotel

Johan
26-6-2013

Dit hotel heeft alles wat een hotel moet hebben. Wij hadden een Part Ocean View kamer. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Personeel is heel vriendelijk. De kamers met buitendouche is werkelijk fantastisch. Zwembad is gaaf. Strand voor het hotel is 100% Je kunt zo de oceaan in om tye snorkelen. Eten is perfekt.

Hotel Qunci is fantastisch.

Mr. John
21-6-2013

Uitstekende bestemming om vanuit Bali een paar nachten te relaxen.

Stijlvol hotel aan het strand

Corina
      24-10-2012

Wij hebben 5 nachten geslapen in dit mooie hotel. De kamer was comfortabel, de buitendouche geweldig en het balkon heerlijk om te luieren en een boek te lezen. Het ontbijt was prima, de zwembaden met ligstoelen perfect en de zonsondergangen adembenemend. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het hotel wel prijzig. Wij zijn ook in het Puri Mas hotel geweest dat er naast ligt. Het grote verschil tussen beide is de sfeer. Bij Qunci is de sfeer zakelijk en afstandelijk. Puri Mas is sfeervol en gemoedelijk. Het is waar je voor kiest....

Prachtig en stijlvol resort

Niek
      15-5-2012

Ons verblijf op Quncy Villas is er een om nooit meer te vergeten. Het is een ruim opgezet complex. Er zijn drie verschillende zwembaden met voldoende ligbedden. Er loopt veel personeel rond die een persoonlijke benadering hebben. Het eten in de verschillende restaurants is er fantastisch. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid met keuze uit diverse soorten eten.

En misschien wel het allerbelangrijkste: het uitzicht op zee is er geweldig.

Wij hebben er echt een heerlijk verblijf gehad.

Geweldig!!!

Ramon
      7-9-2010

Als je houdt van rust, design, prachtig uitzicht, mooie kamers, kleinschaligheid en geweldige service dan moet je bij dit hotel zijn. We zijn hier 10 dagen geweest en heerlijk tot rust gekomen. Vanuit het hotel is het simpel om een boot of scooter te huren en er lekker op uit te gaan. De sfeer is prettig het is er rustig maar zeker niet het gevoel alsof je in een bibliotheek zit. Happy Hour elke dag tussen 1600 en 1900 is ook erg prettig en ze beschikken over een uitgebreidde cocktail kaart.

Hier geen buffet ontbijt maar een heerlijke kaart met fantastische gerechten, dit geldt ook voor lunch en diner. Je zit op 5 minuten van Sengigi af (1 euro met de taxi) waar je heerlijk kunt eten. Vooral restaurant Square is een absolute aanrader. Ik ben eerder op bali geweest en moet zeggen dat het hier veel prettiger toeven is.

Mooi hotel, zeer slechte service

E
      11-11-2009

Prachtige lokatie en mooi design echter is het erg vies en de service is ver onder de maat, management trekt zich niet veel aan van herhaaldelijke verzoeken. Niet aan te raden.

Goede keus voor verblijf op Lombok

Maarten Uijterwaal
      23-9-2009

Wij zijn hier half september 6 nachten geweest. Direct via het hotel geboekt. De locatie, net buiten Senggigi (taxiritje kost 12.000 rp), de kamer en het hotel zijn prachtig. Wij hadden een kamer met buitendouche op de begane grond. Hoewel ik de bovenkamers niet heb gezien vond ik de buitendouche wel uniek, mail het hotel daarom altijd voor een benedenkamer.

Het strand is erg mooi, vooral erg leeg. Direct voor het hotel ligt de zee vol stenen en koraal, maar 100m verderop kun je zo de zee inlopen. Houd rekening met veel verkopers op het strand, maar een simpel "nee, bedankt" doet wonderen.

De kamers hebben geen tv, maar die kun je wel vragen (incl dvd-speler). Het ontbijt wordt gratis op je eigen balkon bezorgd en is uitgebreid/lekker. Diner ook, maar kost relatief veel geld.

De receptie kan alles regelen, dagje autohuur tot vliegtickets voor binnenlandse vlucht (wij vlogen met Merpati naar Bali, is prima).

Erg fijn verblijf, mooie locatie. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qunci Villas (Qunci I) in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qunci Villas (Qunci I) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.