Tijdelijk €25 aanbetaling

Qunci Pool Villas (Qunci II)

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Qunci Pool Villas (Qunci II)

• 9Sietske Hummel15-05-2013

zo weer naar toe

Wij waren hier in december 2012 en kan niet anders zeggen dan top top top .zowel de kamers het eten de zwembaden de tuin eigenlijk alles. Het enige mis puntje is de ligging is niet op loop afstand van het hotel, maar dat is ook geen probleem ,met een taxi ben je er zo (en kost 2 keer niks) Dus gewoon doen!!

• 9Hans29-06-2011

Prachtig resort op geweldige plek

Het resort heeft een geweldige artistiek en het eten aan het strand is helemaal top ! Het resort beschikt over een prachtig zwembad en heeft direct toegang tot het strand en de zee waar snorkelen of surfen mogelijk is. Wat betreft de kamers is Quincy onderscheidend van andere complexen door de aanwezigheid van een buitendouche en free wifi op de kamer. Wat niet aanwezig is en eigenlijk niet mag ontbreken bij een resort van dergelijke kwaliteit is een TV, koffie op de kamer, een strijkijzer zou wel van toegevoegde waarde zijn, en slippers en badjas ontbreken.

Verder mag een koffiemachine eigenlijk niet ontbreken in een dergelijk complex met zoveel Europese toeristen. De koffie die nu geschonken wordt is ondermaats. Ontbijt is goed. Daarentegen is de service en vriendelijkheid personeel is heel goed te noemen en spreken vele medewerkers een woordje Nederlands. Houd rekening met feit dat een moskee in de nabijheid ligt en elke dag rond 05.00 uur de gelovigen aanroept.

• 10Esther28-09-2009

Perfecte honeymoonlocatie!!

Wij hadden een twobedroom poolvilla. Grote kamer, groot privé zwembad, ruime badkamer. Helemaal goed. Het personeel is echt bijzonder vriendelijk! Het uitzicht bij het zwembad is helemaal top, vooral bij helder weer, dan zie je mt Agung op Bali. We gaan zeker nog 'ns terug!

• 7Tim10-09-2009

Top Services

Heel mooi hotel. Wij hadden een pool villa. Zeer ruime kamer met buitendouche. Groot zwembad in de tuin. De services was top. Zelden meegemaakt. Het onbijt was goed, maar het was geen buffet. De ligging is super. Je zou denken: het ideale hotel. Tot 05:30 uur, iedere dag, je wakker geschreeuwd wordt door de verschillende moskeeen. Heel jammer want daarom gaan wij nooit meer terug. We zijn al heel vaak naar andere landen geweest met moskeeen, maar hier leek het of die in de tuin stond.

Hotel Qunci Pool Villas (Qunci II) info

Soort hotel