Hotel Puri Saron

19 reviews over Hotel Puri Saron in het Nederlands

Net hotel

jolanda_24
31-8-2013

Puti Saron heeft kamers in het hoofdgebouw en andere kamers in de tuin. De tuin is mooi aangelegd. Vlakbij het strand is het restaurant en het zwembad. Het zwembad zag er niet erg schoon uit. Het strand heeft geen strandbedden. Het ontbijt is in buffetvorm en je kunt ook een eitje bestellen. Vriendelijk personeel en ook het avondeten was erg lekker. Probeer de ice goreng eens, heerlijk! Vanaf het strand kun je de mooie zonsondergang zien met de Gunung Agung op de achtergrond. Er rijdt een pendelbusje naar het centrum, de terugreis moet je zelf regelen, dat gaat erg makkelijk en kost ongeveer 15.000 rp. Wij hebben ons een keer af laten zetten bij senggigi beach en daar gesnorkeld, heel mooi! Voor het hotel zelf hebben we niet gesnorkeld vanwege de golven. Diverse pinautomaten in het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk hotel maar op de foute plaats

elly
26-6-2013

het hotel ligt heel afgelegen, en aan een heel vies strand. Je kunt er niets doen dan aan het zwembad liggen. Keuken is geweldig goed.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen hoogstandje wel een mooie ligging

Marion
16-9-2012

Ontbijt een van de slechtste wat wij ooit gehad hebben. Zwembad veel te weinig parasols en totaal geen sfeer. Ligging briljant aan een leuk stukje strand met vollop strandtentent waar je heerlijk kunt eten. Kamer keurig netjes, schoonmaak kon hier en daar beter maar op zich niets mis met de kamer en een heerlijk balkon. Zouden hier toch niet snel nogmaals voor kiezen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Saron voor je op een rij gezet:

Een hotel om jaarlijks terug te komen

Ron en Marieke Stuifbergen
16-8-2012

Puri Saron is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Wij komen hier ieder jaar voor een dag of 10 om tot rust te komen. Jammer genoeg is er tegenover het hotel een karaoke "tent" die de laatste 2 jaar wel geluidsoverlast bezorgt. De manager van Puri Saron heeft geprobeerd hier wat aan te doen. Helaas tervergeefs. Ondanks dit minpuntje voor ons nog altijd een hotel om jaarlijks onze rondreis over de prachtige eilanden van Indonesië af te sluiten.

Gereisd met partner in november 2011

Prima hotel!

Theo & Tiki
6-9-2011

Deze zomer 4 nachten verbleven in Puri Saron. Een prima hotel met zo'n 48 kamers. Kamers ruim en schoon. Badkamer redelijk, water in het bad liep slecht weg. Ontbijt prima, lopend buffet met veel keuze. Het avondeten is niet bijzonder, maar er zijn volop mogelijkheden in Senggigi. Een heerlijk groot zwembad met uitzicht op het strand, gratis handdoekenservice. Het personeel was vriendelijk en bij de receptie erg hulpvaardig.

Gereisd met vrienden in juli 2011

leuk hotel net buiten het centrun

rene
28-11-2010

leuk hotel even buiten het centrum,maar met de gratis hotelbus of met de taxi ben je binnen 5 minuten in het centrum. De kamers zijn ruin en netjes met een goed bed. Personeel is erg vriendelijk. Eten kun je beter in senggigi dan in het hotel,het is daar in vergelijking erg duur. Leuk om een trip naar de gili eilanden te maken om een dag te snorkelen. Ga eens eten bij jessys cafe.

Gereisd met partner in Sat Sep 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

paradijsje

Daphne
8-5-2010

er is maar 1 woord nodig: paradijs!

erg mooi gebied

Gereisd met jonge kinderen in januari 1999

Heerlijk rustig

Susan Graaf
23-11-2009

Prima dagen gehad hier in dit gezellige hotel. Er gaat om het uur een gratis busje van het hotel naar het centrum(pje) van Singgigi - ong. 5 min. rijden. De kamer is ruim en schoon. Wij hadden een deluxe kamer en dat is zeker het geld waard (eur 1 meer p.p.p.n.) Dat zijn gerenoveerde kamers. Mooi groot zwembad en een goed onderhouden tuin. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Echt een heerlijke tijd hier gehad!

Gereisd met partner in november 2009

Luxe hotel voor een klein prijsje!

Jessica
28-4-2009

Goed verzorgd hotel met een heerlijk zwembad. Via touroprator geboekt voor maar €10,- per nacht! Prima locatie om excursies vandaan te doen. We hebben via touroperator echt een SUPER goede gids gehad! Hij kan goed Nederlands spreken, weet leuke wetenswaardigheden te vertellen over Lombok en is heel vriendelijk. Het strand achter het hotel valt wat tegen, maar daar zitten hele goede masseurs.

Gereisd met vrienden in april 2009
2008

Rustig hotel buiten het centrum

cyril
27-9-2008

Rustig hotel gelegen buiten het centrum van Senggigi. Taxi naar het centrum circa 70 eurocent en er is een gratis shuttle vanuit het hotel. Direct aan het (zwarte lava-)strand gelegen.

2keer verbleven in dit hotel. De deluxe kamers op de benedenverdieping zijn echt hun geld waard ivht de superiorrooms. Deluxe met een heerlijke buitendouche en binnendouche en bad. Geheel is netjes, goed onderhouden en schoon.

geen druk hotel, veel rust, voldoende ligbedden, meer dan voldoende handdoeken, heerlijk ontbijt, goede service. Echt een heerlijk hotel om vanuit hier overige lombok te verkennen.

Gereisd met partner in Sat Sep 27 2008 19:54:12 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Saron voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Saron in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Saron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.