Bed and Breakfast Pondok Damai

5 reviews over Bed and Breakfast Pondok Damai in het Nederlands

Nieuwe eigenaar

Rien van de Laar
17-4-2010

Pondok Damai is sinds april 2010 gewisseld van eigenaar. Tijdens ons bezoek werden de airco's geinstalleerd en ook vinden er meer moderniseringen plaats. Kortom een mooie locatie waarbij de service zeer goed is. Uitwijken naar Sengiggi voor restaurants is mogelijk.Eeven bellen en je wordt gratis gehaald en gebracht. Koop een locale simcard, vele malen goedkoper, zet 01017 voor een nederlands nummer en je belt belachelijk goedkoop naar huis. Bezoek dan Warung Amalia of de overburen. Toppie, vooral de king prawns zijn super

2007

Wij hebben nog nooit overnacht in Pondok Damai maar komen al diverse jaren als gast binnen lopen via het strand. De verzorging is zeer persoonlijk en het contact zeer vriendelijk. Ze gaan mee naar de markt zodat we onze eigen vis kunnen kopen en later op de dag bereiden en eten bij kaarslicht of dat van de sterren. Het uitzicht is geweldig. De verkopers gewoon eenmaal nee tegen verkopen en op laten zouten dat helpt het best. Het personeel van het restaurant kan niets ondernemen tegen deze lastige verkopers omdat het strand geen eigendom is van het rest. Tip, huur een scooter en koop een locale simcard

2006

4 dagen was ons verblijf in Pondok Damai

M. van Dal
3-8-2006

4 dagen was ons verblijf in Pondok Damai. Omdat de ligging verweg van het centrum is ben je snel afhankelijk van het restaurant in Pondok Damai. De prijzen liggen hoger dan het gemiddeld restaurant op Sengigi en vergis je niet!! Boven op de prijs berekenen ze nog eens 21% belasting en servicekosten!! De huisjes zien er verzorgd uit maar de bediening spreekt slecht Engels waardoor er veel miscommunicatie plaatsvindt. Ook schijnt het personeel zich niets aan te trekken van de verkopers die je vanaf het strand lastig valt. Bellen is mogelijk, maar daar betaal je alweer de hoofdprijs voor, 0.50 euro-cent p.m., indien je binnen Lombok wil bellen (!?!?!?!). Ook worden er dure gerechten aangeboden die niet op de kaart staan (zoals grote gamba’s) waarvoor je uiteindelijk de hoofdprijs betaaldt. Wij hebben slechte ervaringen met deze uitbaters.

Ligt aan Jl

M. Krielen
26-6-2006

Ligt aan Jl. Raya Senggigi - Mansit, aan zee. Sobere cottages, met wan en bed met klamboe, toilet netjes verzorgd. Voor niet te hoge eisen-stellers een leuk verblijf, met restaurantgedeelte uitkijkend over de zee. Ervaar een "sunset" tijdens heerlijk eten, Kukat en Buka heten u van harte welkom !

Pondok Damai ligt aan de kustweg van Senggigi noordwaards, tussen de weg en het strand, aan Jl. Raya Senggigi-Mansit. Eenvoudige tweepersoons cabins met Wan en bed met klamboe, met warm- en koud stromend water in douche/toiletruimte. Uitstekend restaurantje,direct aan het strand gelegen, waar de "sunset" als sensationeel ervaren kan worden,gerund door enthousiaste, jonge mensen, hindoestaans, die "liefde" voor medemensen hierdoor duidelijk in praktijk brengen.

Telefoon/fax : 0062-370693019

Tussen Euro 10,00 en 20,00 per nacht, inclusief ontbijt, voor mensen met niet te hoge eisen een zeer aparte, toeristische ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pondok Damai in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pondok Damai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pondok Damai scoort een 6.4 uit 10 op basis van 5 reviews.