Hotel Nusa Bunga

IndonesiëLombokSenggigi
8.4FantastischScore uit 9 reviews

8.4FantastischScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Nusa Bunga

• 9rob kampman19-03-2008

wij zijn deze eeuw al 5 keer op Nusa Bunga geweest we zouden er dit jaar ook weer graag naar toe zijn gegaan, maar we zijn er vorig voorjaar al voorbij gegaan en hebben toen gezien dat het leeg stond als het weer in gebruik wordt genomen zullen wij er z.s.m. weer heengaan; wat een fantastische plek!

• 8g.scheutjens08-01-2008

wij hebben al 2 keer in Nusa Bunga gelogeert en het was er prima,jammer dat het niet meer is wij hebben het dit jaar geprobeert maar helaas was het gesloten,wij hebben nog contakt met het personeel en zullen zeker teruggaan,er is er een heel andere sfeer dan opBali zeker een aanrader.

• 8Ineke02-12-2006

Helaas stond het hotel al enige jaren te koop en was er geen goed management meer aanwezig. De eigenaresse is destijds weer vertrokken naar Nederland. De ligging is niet te evenaren. Het is begrijpelijk dat al jaren achterstallig onderhoud z'n tol opeist. Maar na een paar dagen Gili's waren we maar wat blij met onze oude maar heerlijke warme douche met zoet water! Het hotel is ca.12 jaar oud maar daarna is er nooit meer iets opgeknapt. Wij zijn er tot 7 oktober geweest en kregen vorige week bericht dat het hotel nu failliet is. Was te voorzien. Hopelijk is er een investeerder die de boel opkoopt en er weer iets van weet te maken. Echt een plek om te ontstressen!

• 8andre Loch07-09-2006

Einde regentijd op Lombok,normaal gesproken een flinke bui later in de middag,maar niet dit jaar. Kunt U zich voorstellen ,zittend in het restaurant,de Warmte,de Regen op het dak. Het z.g.de Nusa Bunga sfeertje

• 10rob27-07-2006

we zijn dit jaar voor de 3e keer op Nusa Bunga geweest (de 1e keer was in december 2002) en het is iedere keer weer een feest de mensen zijn ontzettend lief, het eten is heerlijk en de combinatie met de Gili's (we waren tussendoor 5 dagen op Gili Trawangan) is perfect we gaan hier zeker nog vaker komen!

• 10Adri Wildeboer27-07-2005

ben hier wel 4 x keer geweest in de jaren negentig en zeer tevreden over ligging en sfeer. Geweldige ambiance en service. Perfecte keuken

• 9margo en fritz23-04-2005

Schitterend gelegen kleine huisjes met rietendak twee aan twee en maar dertien stuks wie van rust houdt moet hier zeker naar toe. Helaas moeten de huisjes wat opgeknapt worden maar de ligging maakt alles weer goed mooi onderhouden tuin met zwembad ieder zijn eigen stoel twee stuks met tafel en rietenparasol. Strand vlak achter het zwembad voor ons was het een klein paradijsje. Het eten is er ook erg goed. Zijn net terug. Lombok is zo en zo een aanrader veel groener en vaak ook vriendelijker als op bali Oja een plakje kaas 'smorgens bij het ontbijt het is namelijk van een hollandse dame.

• 8W. J. Lecluse14-08-2004

Het is een goed hotel met goede service, en een eenvoudige maar goede keuken. De ligging dicht aan het strand is prachtig, en dat kan ook gezegd worden van de goed onderhouden tuin met zwembad. Jammer dat het onderhoud van de gebouwen het een en ander te wensen overlaat. Hier wordt kenelijk de laatste jaren op bezuinigd, gezien de lage bezettingsgraad.

• 6Richard Stalenhoef10-08-2004

wij werden vooral getroffen door de vriendelijke eenvoud. schitterende tuin en zwembad. Ervoor een bijna privestrand. met slechts enkele verkopers per etmaal. s'avonds een prachtige zonsondergang met gezicht op Bali. Wij hebben er werkelijk verschrikkelijk lekker gegeten. (Indonesische keuken op bestelling)

Hotel Nusa Bunga info

Facilities

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij