Hotel Kila Senggigi Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°25°
Hotel Kila Senggigi Beach
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Kila Senggigi Beach voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Kila Senggigi Beach in het Nederlands

Nooit meer

Michelle,
30-9-2017

Zonder kinderen heb je in dit hotel niks te zoeken tenzij je elke nacht wakker wilt liggen van de kinderen op de kamer naast je. Alle kamers beschikken over een verbindingsdeur met de kamer naast je. Kinderen tot een bepaalde leeftijd op de kamer zijn gratis, dus alles zit door elkaar heen in dit hotel. Ps: de bedden zijn van steen.

Een verandeming.

PR,
3-5-2017

Prima accommodaties, met fijne behulpzame medewerkers van schoonmakers tot management. Veel keuze bij het ontbijt. Vlak bij de hoofdstraat van Senggigi met vele restaurants en supermarkten.

Fantastische plek!

Leo
29-2-2016

Genieten op het strand van de ondergaande zon, lokale bevolking die horloges probeert te verkopen.

Geweldige plek

masjas52
30-12-2011

De ligging is perfect. Schoon strand met uitzicht op Bali. Schone kamers, goede service, vriendelijk personeel dat je werkelijk met alles wil helpen.

Service strekt zich uit tot op het strand!

Mooi aangelegde en goed onderhouden tuinen. Onze kamer lag zo ver mogelijk van het strand maar liepen in 5 minuten naar het strand. Geen enkel probleem. Veruit het beste hotel tijdens onze vakantie. Ook Lombok was een positieve ervaring. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel fijn!

Travelster
13-6-2011

Mooie kamers met balkon richting zee.

Badkamers zijn volgens mij verbouwd, want zagen eruit als nieuw!

Verder echt een paar dagen genoten voor we weer op doorreis gingen.

Ontbijt was grandioos, koks die voor jou je eitje bakken zoals jij het wenst.

Bij het diner een goed live bandje aan het strand was ook erg mooi!

Aanrader!

Onzettend groot resort!

roxcanetomasila
21-7-2010

Het resort is ontzettend groot!

wij hadden een garden room en moesten we ongeveer 15 min lopen voor het strand! De beach bungalow's zijn een stuk duurder maar die liggen wel aan het strand!

Mooi schoon strand en de verkopers kunnen niet naar je bedjes komen omdat er beveliging is.

Mooie tuin en eten op het strand prima bij de pizzaria die bij het resort hoord!

Verder zijn er nog 3 andere restaurantjes en 2 zwembaden!

Kamer is netjes alleen badkamer is verouderd en word niet altijd heel goed schoongemaakt!

Centrum is alleen de straat uit lopen of rijden per scooter!

Leuk en rustig hotel

Angelique
29-5-2010

...vervolg van onze reis Bali & Lombok. Na eerst een nacht doorgebracht te hebben in het Novotel op Lombok te Kuta, wat echt een super hotel is) zijn we naar Sengiggi gegaan. Dit hotel is van dezelfde keten als van Sanur Beach te Bali. Over het algemeen zag het er allemaal goed uit, aardige mensen en het ontbijt was ook goed. Maar wij vonden Sanur Beach beter. Kijk voor onze laatste revieuws gauw op Bali-Kuta, Legian Beach hotel...

Prachtig resort

Gysemans
5-4-2010

Mooi hotel om een paar dagen te relaxen na een rondreis. Wij zijn er in 1998 voor 5 dagen geweest en vonden het er prachtg.

Jos en Hilde

heel onhygiënisch

B. M.
9-10-2009

Peuken in het toilet bij aankomst, koffer zelf naar boven moeten tillen, ratten in het restaurant! (minstens 10 zien lopen van min. 20 cm groot!) Onvriendelijk, weinig servicegericht personeel. Kamers en interieur sterk verouderd.

Om naar uit te kijken

A.J.M.Donker
12-8-2009

Gaan als het goed is in januari 2010 voor 3 weken opnieuw naar het Senggigi Beach Hotel en zien nu al uit naar een kamer op de 2e verdieping, het ontbijt, het zwembad, het strand en het drankje om +- 5 pm. Aan verkopers geen aandacht besteden cq niet aan ergeren! Wij zijn in hun ogen zakken vol gouden dukaten!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kila Senggigi Beach in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kila Senggigi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.