Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jayakarta Lombok Beach Resorts & Spa voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Jayakarta Lombok Beach Resorts & Spa in het Nederlands

Heerlijke plek op Lombok

Laurence
26-3-2014

Met de familie hier een paar dagen verbleven.

Leuk kindvriendelijk hotel met grote kamers. Meerdere zwembaden en speelplaatsen voor de kinderen. Massages op het strand etcetc

Eten is uitstekend goed ontbijt en ook de lunch en dinerkaart is uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

prachtige ligging a.h.strand

jelly
20-2-2014

een mooi hotel aan het strand,mooie tuin en vriendelijk personeel. eten is wel erg duur.weinig klanten,maar 10% bezet.met taxi naar senggigi voor 1 euro....

Gereisd met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, prima voor elkaar

Jorieke
16-2-2014

Dit is een prima hotel, goed restaurant! Mooi direct aan zee.

Helaas zijn de kamers erg gehorig, wel prima qua grootte. Doordat het gehorig is heb je kans s morgens erg vroeg wakker te zijn. De hotelgasten zijn namelijk vooral Indonesisch en veelal moslim, zij gaan dus al vroeg naar de moskee. Toen wij hier waren waren er slechts 10 toeristen in dit hotel.

Prima locatie, rondom het hotel niet veel te doen maar geschikt als uitval basis voor het ontdekken van lombok.

Gereisd met partner in september 2013

leuk voor een paar dagen

F.Hooyschuur
7-4-2012

veel eigen bevolking, veel lawaaai in zwembad van 5 uur s morgens tot 11 uur s avonds

Gereisd met partner in maart 2012

mooi hotel in rustige omgeving

Anneke en Wim
22-5-2011
  • prachtige tuin, aan het strand, mooi zwembad met leuke bar, goede service. lekker eten in een romantische sfeer buiten aan het strand met het geluid van de golven.

• geen lift, elke dag naar het ontbijt of naar buiten het hotel een hoge trap op, dus niet geschikt voor mensen met een handycap.

Gereisd met partner in mei 2011

een perfect hotel

B Jansen
23-11-2010

Wij zijn 6 dagen in dit hotel geweest in augustus van dit jaar. Werkelijk fantastisch. Het hotel is prachtig, alles is er schoon. Het eten is prima en keuze genoeg. Het personeel is een en al vriendelijkheid.Het ligt mooi bij het strand, het zwembad is zeer mooi aangelegd evenals de tuin. Als wij terug gaan naar Lombok gaan wij zeer zeker weer naar dit hotel.

Gereisd met partner in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend hotel Lombok

Ineke
23-7-2010

Wij zijn, na een rondreis over de Sumba eilanden, een week in dit hotel geweest. Voor ons heel veel luxe na de basic onderkomens op de andere Sunda eilanden. De kamers zijn groot en schoon met een groot balkon. Er zijn 3 zwembaden en een heerlijk zonneterras. Het hotel ligt aan het strand in een mooie tuin. Het ligt ongeveer tussen de hoofdstad Mataram en de badplaats Sengiggi in. Maar met een bemo'tje ben je voor weinig geld in één van beide plaatsen. Het strand heeft geen faciliteiten maar je kunt er wel vissers aan het werk zien en wandelen. En iedere avond een mooie zonsondergang bekijken. Wij hebben steeds 's avonds in het hotgel gegeten. Dat was niet goedkoop maar wel erg goed en lekker. Kortom, wij hebben er genoten!

Gereisd met partner in januari 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jayakarta Lombok Beach Resorts & Spa in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jayakarta Lombok Beach Resorts & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.