Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Lombok voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Holiday Resort Lombok in het Nederlands

Helemaal perfect!

Danilo Soumokil,
3-11-2018

Wat voor ons het belangrijke was is dat ons verblijf nog beter in het echt eruit zag dan op de foto’s! We hadden een super fijne kamer met balkon en uitzicht op de zee. Het personeel was zo hartelijk en ook de service was top! De kamer werd elke dag gecontroleerd en indien nodig schoongemaakt. Als kers op de taart is het ook heel mooi dat je zo dicht bij de kust zit. We hebben echt genoten en komen zeker terug als we weer maar Lombok gaan!

Gereisd met partner in augustus 2018

prima locatie, aardig personeel, heerlijk ontbijt

odette westmijze
2-5-2016

zee zon zwembad perfect, het hotel is wel wat ver van Sengigi maar een taxi is goedkoop. Ook zijn er veel mogelijkheden om buiten het hotel te eten en ook erg lekker.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dJ Erens
22-3-2015

We komen er al jaren om te overwinteren

Gereisd met partner in december 2014

Zeer mooi hotel

peterd
21-7-2014

Het uitzicht vanaf het balkon was grandioos. Kamer was dik in orde. Personeel doet alles voor je.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

top resort, goedverzorgd

Spkk
20-5-2014

Lombok is Bali van 30 jaar geleden, niet zo toeristisch. Hotel ligt niet ver van Senggigi, met de taxi 1,50 euro ongeveer, taxi's rijden met meter, te bestellen bij hotel. Vriendelijke schoonmakers, netjes. kregen extra water, soms tip gegeven. en kleding zijn ze erg blij mee. eten; ontbijt prima, lunch ook, diner deden we altijd in Senggigi, naar verhouding weinig keuze en duurder. Roomservice ook prima.

Gereisd met partner in september 2013

Erg gastvrij

Linda
9-2-2013

Fijn hotel om de rondreis door Indonesie te eindigen. Werden hier zeer gastvrij ontvangen met een cocktail en speciaal opgemaakte bedden vanwege onze huwelijksreis. Hadden een kamer op de begane grond zodat we gelijk naar het zwembad en strand konden lopen. Op het strand waren een paar opdringerige verkopers. Het zwembad was erg fijn en de poolbar is aan te raden. Super romantische sfeer, hier is niet voor niets het leven van onze dochter begonnen! Willen als ze ouder is hier terugkomen. Ligt echter wel stukje uit het dorpje voor als je een keer buiten het hotel wilt eten. Schuin tegenover het hotel zit een superklein restaurantje waar ze goede excursies aanbieden (beter dan de standaard commerciele excursies) en echt goed kunnen koken.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima resort

zibeck
9-7-2012

Holiday resort is een beest groot resort met een hele mooie tuin. Service is prima. De standaard kamers zijn voorzien van muskietennetten en omdat opwaarderen naar een kamer met net niet mogelijk was omdat ze allemaal bezet waren, waren ze bereid om een haakje in het plafond te maken zodat we onze eigen muskietennet konden ophangen. Is dat service of niet? Mooi strand wat wel wat smal is bij vloed. Verkopers op het strand. We hebben gegeten bij een kleine warung op het strand die ons voorzagen van life muziek (ze waren bij Idols niet doorgekomen :-)) Het ontbijt is uitstekend en zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in Fri Jun 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk

Dick Gerressen
10-11-2011

het staat vermeld als holiday inn resort&spa, maar het is holiday resort geen inn meer, het hotel is behoorlijk gedateerd,geen schone slaap/badkamer,het eten kan beter maar is niet slecht de mensen zijn super aardig,en het is er lekker rustig,het zwembad is toe aan een flinke schoonmaak/opknap beurt. ik ben vaker in een holiday inn hotel geweest maar dit hotel kan er bij lange na niet aan tippen.ik had er meer van verwacht helaas er is geen sfeef en het is saai.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Geen 4* kwaliteit

Yvi
28-7-2011

Holiday Resort Lombok/Senggigi is geen 4 waard. De ligging is qua zee oké, maar veel te ver van Senggigi centrum. Nu is dit met de taxi zo te rijden, maar een lekkere wandeling daarna toe is te ver en te gevaarlijk. De kamers zijn zeer gedateerd en vies! Wij moesten zelfs vragen of ze de bedden opnieuw konden verschonen zoveel vlekken zaten er in de lakens dat wij ons afvroegen of ze wel verschoond waren! Tevens veel stof in de hoeken en onder de kasten en het bed. Vochtplekken in de badkamer alles ziet er niet uit. Dit vind ik zeker geen 4 waard. De tuin is weliswaar prachtig maar niet alle huisjes zijn met zeezicht. Het eten is er duur en de drankjes ook. Dus wijk je uit naar Senggigi. Het centrum stelt niet veel voor. Aan het strand wel een mooie Italiaanse eettent (Basilicum) gevonden. Eten op het strand mooie ambiance en lekker eten. Niet goedkoop maar scheelt toch nog met hotel. Ik zou dit hotel niet willen aanraden. Ontbijt is overigens prima!

Gereisd met partner in juli 2011

Een prachtig hotel!!

Marijke
8-7-2011

Nadat we Java en Bali hadden bezocht is Lombok eiland een paradijs!! En Hotel Holiday Inn fantastisch! Wij hadden een bovenkamer, met een gewone dichte badkamer. En een prachtig groot balkon. Maar vond die buitendouche wel heel apart. Ik heb het niet gezien.Het hotel ligt zo mooi.Het strand is een paradijs.Ontbijt is goed! Lieve mensen, allemaal.Heel behulpzaam met alles. Graag een praatje maken en dan hun best doen in het Nederlands. Weinig toeristen op het eiland. Heerlijk. Wij waren er maar 3 dagen en komen zeker terug. Te weinig gezien. Wel nog 1 dag op een Gilieiland Zo mooi! Met een vissersbootje er naar toe. Dat is al een feest. Lekkere coctails aan de bar. Heerlijk eten. Echt genieten!!!!

Gereisd met partner in juni 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Resort Lombok in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Resort Lombok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.