Hotel Holiday Resort Lombok

Hotel Holiday Resort Lombok

8.8Fantastisch

Indonesië, Lombok, Senggigi

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Resort Lombok voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

43 reviews over Hotel Holiday Resort Lombok

• 2018
    9Danilo Soumokil03-11-2018

Helemaal perfect!

Wat voor ons het belangrijke was is dat ons verblijf nog beter in het echt eruit zag dan op de foto’s! We hadden een super fijne kamer met balkon en uitzicht op de zee. Het personeel was zo hartelijk en ook de service was top! De kamer werd elke dag gecontroleerd en indien nodig schoongemaakt. Als kers op de taart is het ook heel mooi dat je zo dicht bij de kust zit. We hebben echt genoten en komen zeker terug als we weer maar Lombok gaan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9odette westmijze02-05-2016

prima locatie, aardig personeel, heerlijk ontbijt

zee zon zwembad perfect, het hotel is wel wat ver van Sengigi maar een taxi is goedkoop. Ook zijn er veel mogelijkheden om buiten het hotel te eten en ook erg lekker.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9dJ Erens22-03-2015

We komen er al jaren om te overwinteren

Gereisd met partner in december 2014

• 8peterd21-07-2014

Zeer mooi hotel

Het uitzicht vanaf het balkon was grandioos. Kamer was dik in orde. Personeel doet alles voor je.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Spkk20-05-2014

top resort, goedverzorgd

Lombok is Bali van 30 jaar geleden, niet zo toeristisch. Hotel ligt niet ver van Senggigi, met de taxi 1,50 euro ongeveer, taxi's rijden met meter, te bestellen bij hotel. Vriendelijke schoonmakers, netjes. kregen extra water, soms tip gegeven. en kleding zijn ze erg blij mee. eten; ontbijt prima, lunch ook, diner deden we altijd in Senggigi, naar verhouding weinig keuze en duurder. Roomservice ook prima.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Linda09-02-2013

Erg gastvrij

Fijn hotel om de rondreis door Indonesie te eindigen. Werden hier zeer gastvrij ontvangen met een cocktail en speciaal opgemaakte bedden vanwege onze huwelijksreis. Hadden een kamer op de begane grond zodat we gelijk naar het zwembad en strand konden lopen. Op het strand waren een paar opdringerige verkopers. Het zwembad was erg fijn en de poolbar is aan te raden. Super romantische sfeer, hier is niet voor niets het leven van onze dochter begonnen! Willen als ze ouder is hier terugkomen. Ligt echter wel stukje uit het dorpje voor als je een keer buiten het hotel wilt eten. Schuin tegenover het hotel zit een superklein restaurantje waar ze goede excursies aanbieden (beter dan de standaard commerciele excursies) en echt goed kunnen koken.

Gereisd met partner in september 2011

• 8zibeck09-07-2012

Prima resort

Holiday resort is een beest groot resort met een hele mooie tuin. Service is prima. De standaard kamers zijn voorzien van muskietennetten en omdat opwaarderen naar een kamer met net niet mogelijk was omdat ze allemaal bezet waren, waren ze bereid om een haakje in het plafond te maken zodat we onze eigen muskietennet konden ophangen. Is dat service of niet? Mooi strand wat wel wat smal is bij vloed. Verkopers op het strand. We hebben gegeten bij een kleine warung op het strand die ons voorzagen van life muziek (ze waren bij Idols niet doorgekomen :-)) Het ontbijt is uitstekend en zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Dick Gerressen10-11-2011

redelijk

het staat vermeld als holiday inn resort&spa, maar het is holiday resort geen inn meer, het hotel is behoorlijk gedateerd,geen schone slaap/badkamer,het eten kan beter maar is niet slecht de mensen zijn super aardig,en het is er lekker rustig,het zwembad is toe aan een flinke schoonmaak/opknap beurt. ik ben vaker in een holiday inn hotel geweest maar dit hotel kan er bij lange na niet aan tippen.ik had er meer van verwacht helaas er is geen sfeef en het is saai.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Yvi28-07-2011

Geen 4* kwaliteit

Holiday Resort Lombok/Senggigi is geen 4 waard. De ligging is qua zee oké, maar veel te ver van Senggigi centrum. Nu is dit met de taxi zo te rijden, maar een lekkere wandeling daarna toe is te ver en te gevaarlijk. De kamers zijn zeer gedateerd en vies! Wij moesten zelfs vragen of ze de bedden opnieuw konden verschonen zoveel vlekken zaten er in de lakens dat wij ons afvroegen of ze wel verschoond waren! Tevens veel stof in de hoeken en onder de kasten en het bed. Vochtplekken in de badkamer alles ziet er niet uit. Dit vind ik zeker geen 4 waard. De tuin is weliswaar prachtig maar niet alle huisjes zijn met zeezicht. Het eten is er duur en de drankjes ook. Dus wijk je uit naar Senggigi. Het centrum stelt niet veel voor. Aan het strand wel een mooie Italiaanse eettent (Basilicum) gevonden. Eten op het strand mooie ambiance en lekker eten. Niet goedkoop maar scheelt toch nog met hotel. Ik zou dit hotel niet willen aanraden. Ontbijt is overigens prima!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Marijke08-07-2011

Een prachtig hotel!!

Nadat we Java en Bali hadden bezocht is Lombok eiland een paradijs!! En Hotel Holiday Inn fantastisch! Wij hadden een bovenkamer, met een gewone dichte badkamer. En een prachtig groot balkon. Maar vond die buitendouche wel heel apart. Ik heb het niet gezien.Het hotel ligt zo mooi.Het strand is een paradijs.Ontbijt is goed! Lieve mensen, allemaal.Heel behulpzaam met alles. Graag een praatje maken en dan hun best doen in het Nederlands. Weinig toeristen op het eiland. Heerlijk. Wij waren er maar 3 dagen en komen zeker terug. Te weinig gezien. Wel nog 1 dag op een Gilieiland Zo mooi! Met een vissersbootje er naar toe. Dat is al een feest. Lekkere coctails aan de bar. Heerlijk eten. Echt genieten!!!!

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel Holiday Resort Lombok info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen