IndonesiëLombokSenggigiHotels SenggigiHotel Dharmarie Beach & Resort

7GoedScore uit 7 reviews

7GoedScore uit 7 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Dharmarie Beach & Resort

• 7mjverbeek29-09-2011

Nice location but not the best service

Stayed there for one night. Location is nice, almost on the beach. Large rooms, nice open air bathroom. Unfortunately the rooms are outdated. Air conditioning not working, lamps where broken or even not there. If we asked for light we received a candle (and they were serious)

• 7Huub Hessels24-09-2011

Budget hotel

Redelijk hotel, zoveel mogelijkheden heeft Senggigi (Lombok) niet. Lombok heeft andere maatstaven dan bijv Bali. Jammer dat er zelfst in de restaurants gebedeld wordt.

• 3De Brabandere07-07-2011

Nooit meer !!!

Als we de andere beoordelingen lezen dan denken we gaat dit over dezelfde bungalows?? Maar ja hoor Dharmarie in Senggigi! De kamer was ronduit vuil, de lakens roken niet fris, de badkamer was smerig. Het ontbijt was erg karig. Het is echt zijn geld niet waard!!!

• 9Niko & Gerda31-10-2010

Prima adres

Bij elk bezoek aan Sengiggi logeren wij bij Dharmarie. Bevalt ons prima. Ruime kamers (Oceanvieuw)en 's ochtends om 06.00 uur staat Mun al klaar met de koffie. Prima service, strand voor de deur en onvergetelijke zonsondergangen. Een hele serie restaurantjes en een supermarktje vlakbij. Ideaal adres om na een toch wel vermoeiende reis door de archipel even uit te blazen. Ook vlak voor de deur vertrekt de boot naar Padangbai op Bali. Met goed weer, een aanrader.

• 8Roelof Toet24-06-2008

alles op loopafstand vlak aan zee ontbijt eenvoudig maar dat doet er niet zo veel toe zeer vriendelijke mensen wel voor herhalings vatbaar

• 8Martin Meerkerk16-06-2007

We waren hier een goed jaar geleden. Mooi bungalowtje onder de palmen, met uitzicht op zee. De ´tuinzicht´ bungalowtjes zijn wel iets goedkoper, maar ik zou echt de zeezicht aanbevelen. Ontbijt simpel en weinig variatie. Op loopafstand van het centrum langs het strand.

• 7Hans Biermans28-02-2007

Hotel Dharmarie is een eenvoudig hotelletje, bestaande uit diverse types twee-onder-een-kap bungalows, met en zonder air-conditioning. Velen kijken over de mooie tuin uit over de oceaan. De -half-open- badkamers zijn eenvoudig, maar netjes. Alleen logies en ontbijt. Helaas geen zwembad, maar het strand ligt op 25 m. afstand!

Hotel Dharmarie Beach & Resort info

Building information