Villa Campi Sorga

Villa
Villa Campi Sorga
9,6

55 reviews over Villa Campi Sorga in het Nederlands

Geweldig, we komen zeker terug!

Hitjo,
25-6-2017

Een prachtig huis met een heerlijk koel zwembad gelegen in een mooi aangelegde tropische tuin. Gastvrijheid is geweldig met een hele lieve en behulpzame staff. Yudi heeft ons van het vliegveld gehaald, wat een aardige man. Eerder gelezen maar klopt echt, je komt als gast maar gaat weg als vriend. Purni (zijn vrouw) kan fantastisch lekker koken, dat was iedere dag weer een feestje. Ook Ike, de broer van Purni is enorm aardige man en kwam altijd het ontbijt en de lunch brengen en een praatje maken. Met de chauffeur naar de watervallen geweest en naar een minder toeristisch eiland. Dit waren ook 2 hee leuke dagen. We komen hier zeker terug en gaan dan een combi doen met Komodo. @mister Hoeb, zoals Yudi het uitspreekt, fantastisch resort met hele lieve behulpzame mensen. Graag tot een volgende keer en veel succes met het jaarlijkse tandarts project voor de scholen.

Terima kasih

Geweldige tuin, staff en huisjes

Aletta Koster,
16-5-2017

Campi Sorga is een geweldige plek, een grote tuin die werkelijk prachtig onderhouden is en waar het heerlijk genieten is. De staff is ontzettend vriendelijk en er wordt heerlijk voor je gekookt (als je dat wilt). Voor mij persoonlijk waren de matrassen wat te zacht, vanwege chronische rugklachten (maar er werd ter plekke wel voor oplossingen gezocht). Vlakbij Campi Sorga ligt een moskee, die je zeker wel hoort, toch hebben wij het er heerlijk naar ons zin gehad. Een heerlijke plek als je op zoek bent naar rust en bloemenpracht. Zwembad is een heerlijke afkoeler.

Gerard en Ina Beijering,
8-4-2017

De plek, de mensen, het eten, de accomodatie het is allemaal fantastisch. Het was onze 2e keer op deze prachtige locatie. Hopelijk niet de laatste keer!

Wanner mag ik weer ??

Joop en Marga van der Weerd,
7-4-2017

Campi Sorga betekend "klein Paradijs". Klopt niet het is het echte paradijs. Wat een fantastische lokatie en een geweldige accommodatie. Twee heerlijke weekend op dit prachtige resort doorgebracht. Een schitterende tuin, magnifiek zwembad en een geweldig mooi huis.

We zijn thuisgekomen, gelijk begonnen met sparen voor een volgend verblijf.

werkelijk een paradijselijk plekje op Lombok

Linda en Erik,
24-12-2016

Een plaats om helemaal tot rust te komen, de villa is fantastisch met een uitzicht over de prachtige tuin.

maneger Yudi is geweldig, hij regelt alles voor je, niets is hem teveel, de rest van de staff is ook zo lief. Yudi bedankt voor de heerlijke lengkeng uit eigen tuin en Purni bedankt voor al het lekkere eten dat je gemaakt hebt voor ons die niet eens op de kaart staan. Hopelijk tot weerziens.

Huub, eigenaar, 2-1-2017
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in Villa Campi Sorga. Het blijft een verscholen paradijsje!

Geweldige plek voor ontspanning

Beijering
23-8-2016

Wat een prachtige plek........

Wat een geweldige, vriendelijke staf olv Yudi.

Geweldig!

Beijering
20-8-2016

Een prachtige villa met tuin en een uitstekende service van de aanwezige staf.

Paradijsje

Paul , Monique en Ruben
13-8-2016

Wat en prachtige mooie villa en een prachtige tuin . Wij zijn een weekje te gast geweest bij Villa Campi Sorga , een mooie locatie net buiten Sengiggi . De service en gastvrijheid van Yudi en zijn team waren overweldigend , en wij hebben genoten van ons verblijf in Lombok . Het eten dat verzorgd wordt door het team van Campi Sorga is van zeer goede kwaliteit . Laat u niet door malariamuggen weerhouden om naar Lombok te gaan , wij zijn tijdens ons verblijf niet gestoken door muggen en malaria is al jaren geen probleem meer op Lombok. Villa Campi Sorga is een aanrader voor uw verblijf op Lombok .

Paradijs

Indri Saas
15-7-2016

Kleine agriturismo in senggigi. Super goed onderhoud en lekker rustig. Ook goed voor een gezin met kinderen.

Fantastische plek

Ciska en javier
16-2-2016

Gastvrijheid en service van Yudi en staf maken het verblijf tot een geweldige vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Campi Sorga in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Campi Sorga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.