Villa Campi Sorga

58 reviews over Villa Campi Sorga

• 2019
    10Yvonne04-09-2019

Fantastisch!

We (man, dochter en ik) hebben enorm genoten van het huis, omgeving en personeel. Wat een geweldige, lieve, behulpzame mensen. En vooral het huis en de tuin etc. geweldig. Ook de schoonmaak fantastisch! Ja ik kan wel blijven opnoemen, maar alles was echt in een woord geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

10Hitjo25-06-2017

Geweldig, we komen zeker terug!

Een prachtig huis met een heerlijk koel zwembad gelegen in een mooi aangelegde tropische tuin. Gastvrijheid is geweldig met een hele lieve en behulpzame staff. Yudi heeft ons van het vliegveld gehaald, wat een aardige man. Eerder gelezen maar klopt echt, je komt als gast maar gaat weg als vriend. Purni (zijn vrouw) kan fantastisch lekker koken, dat was iedere dag weer een feestje. Ook Ike, de broer van Purni is enorm aardige man en kwam altijd het ontbijt en de lunch brengen en een praatje maken. Met de chauffeur naar de watervallen geweest en naar een minder toeristisch eiland. Dit waren ook 2 hee leuke dagen. We komen hier zeker terug en gaan dan een combi doen met Komodo. @mister Hoeb, zoals Yudi het uitspreekt, fantastisch resort met hele lieve behulpzame mensen. Graag tot een volgende keer en veel succes met het jaarlijkse tandarts project voor de scholen. Terima kasih

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Aletta Koster16-05-2017

Geweldige tuin, staff en huisjes

Campi Sorga is een geweldige plek, een grote tuin die werkelijk prachtig onderhouden is en waar het heerlijk genieten is. De staff is ontzettend vriendelijk en er wordt heerlijk voor je gekookt (als je dat wilt). Voor mij persoonlijk waren de matrassen wat te zacht, vanwege chronische rugklachten (maar er werd ter plekke wel voor oplossingen gezocht). Vlakbij Campi Sorga ligt een moskee, die je zeker wel hoort, toch hebben wij het er heerlijk naar ons zin gehad. Een heerlijke plek als je op zoek bent naar rust en bloemenpracht. Zwembad is een heerlijke afkoeler.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Gerard en Ina Beijering08-04-2017

De plek, de mensen, het eten, de accomodatie het is allemaal fantastisch. Het was onze 2e keer op deze prachtige locatie. Hopelijk niet de laatste keer!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Joop en Marga van der Weerd07-04-2017

Wanner mag ik weer ??

Campi Sorga betekend "klein Paradijs". Klopt niet het is het echte paradijs. Wat een fantastische lokatie en een geweldige accommodatie. Twee heerlijke weekend op dit prachtige resort doorgebracht. Een schitterende tuin, magnifiek zwembad en een geweldig mooi huis. We zijn thuisgekomen, gelijk begonnen met sparen voor een volgend verblijf.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Linda en Erik24-12-2016

werkelijk een paradijselijk plekje op Lombok

Een plaats om helemaal tot rust te komen, de villa is fantastisch met een uitzicht over de prachtige tuin. maneger Yudi is geweldig, hij regelt alles voor je, niets is hem teveel, de rest van de staff is ook zo lief. Yudi bedankt voor de heerlijke lengkeng uit eigen tuin en Purni bedankt voor al het lekkere eten dat je gemaakt hebt voor ons die niet eens op de kaart staan. Hopelijk tot weerziens.

Huub, eigenaar, 02-01-2017

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in Villa Campi Sorga. Het blijft een verscholen paradijsje!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Beijering23-08-2016

Geweldige plek voor ontspanning

Wat een prachtige plek........ Wat een geweldige, vriendelijke staf olv Yudi.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Beijering20-08-2016

Geweldig!

Een prachtige villa met tuin en een uitstekende service van de aanwezige staf.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Paul , Monique en Ruben13-08-2016

Paradijsje

Wat en prachtige mooie villa en een prachtige tuin . Wij zijn een weekje te gast geweest bij Villa Campi Sorga , een mooie locatie net buiten Sengiggi . De service en gastvrijheid van Yudi en zijn team waren overweldigend , en wij hebben genoten van ons verblijf in Lombok . Het eten dat verzorgd wordt door het team van Campi Sorga is van zeer goede kwaliteit . Laat u niet door malariamuggen weerhouden om naar Lombok te gaan , wij zijn tijdens ons verblijf niet gestoken door muggen en malaria is al jaren geen probleem meer op Lombok. Villa Campi Sorga is een aanrader voor uw verblijf op Lombok .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Indri Saas15-07-2016

Paradijs

Kleine agriturismo in senggigi. Super goed onderhoud en lekker rustig. Ook goed voor een gezin met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Villa Campi Sorga info