Hotel Batu Bolong Cottages

HotelKleine hotelsWeer vandaag32°24°
Hotel Batu Bolong Cottages
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Batu Bolong Cottages voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Batu Bolong Cottages in het Nederlands

Fantastische plek, beslist aan te raden

R Leverink, 28-8-2011

Verzorgde huisjes, elke dag schone handdoeken en beddegoed, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt voor ons aan de overkant van de straat aangezien wij in een huisje zaten met Garden View. Geen enkel probleem trouwens.

Schitterend en gezellig hotel

René, 9-2-2010

Wij hadden de kamers met zicht op zee geboekt en konden zo elke avond genieten van de fantastische kleuren van de zonsondergang. De kamers zijn in Indonesische stijl ingericht en gezellig. Het personeel is bijzonder aardig, de kok is geweldig en men brengt alles naar je kamer of terras. Ook bij de buren rechts en links was het goed eten!

Eigenlijk zouden wij verder naar de Gili eilanden trekken, maar wij konden geen afscheid nemen van Batu Balong!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Batu Bolong Cottages in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Batu Bolong Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Batu Bolong Cottages scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.