Villa

48 reviews over Villa Bale Solah in het Nederlands

Prachtige villa!

Ella Maij Schimmel
8-8-2015

Villa Bale Solah in Senggigi is een prachtige plek waar je helemaal tot rust komt. Als je 's ochtends op staat en de gordijnen openslaat kijk je gelijk uit op de rijstvelden in de achtertuin. Door de goede ligging is het makkelijk om Senggigi in te gaan om 's avonds buiten de deur wat te gaan eten. Volop genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Fantastische vakantie lokatie

K.a.hazelhoff
12-4-2015

Een vierweeks verblijf in een fantastische, oorpronkelijke omgeving, waar je nog kunt genieten van het lokale leven. De villa doet zijn naam echt eer aan. Smaakvol ingericht, zeer comfortabel met een heerlijk zwembad. Aan alles is zorg besteed. De housekeepers maken het feest echt compleet met hun houding en service gerichtheid. Kortom een verblijf om niet weer te vergeten.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bale Solah.....een huis om van te dromen

Hermine Hijmans
18-3-2015

We hebben heerlijke dagen gehad in Villa Bale Solah. Het huis overtrof onze verwachtingen. Het huis is met liefde en oog voor kwaliteit ingericht en er is een prachtig uitzicht vanuit de tuin/zwembad op de rijstvelden. De staf ( Yuri en Aju) zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De terrassen met o.a. het grote luie ligbed en de grote eettafel nodigen uit voor een goed gesprek na een heerlijke maaltijd. Zeker als de maaltijd is bereid door I’n. Wat een kokkin! En, dan hebben we het nog niet gehad over het ruime zwembad. Wij vonden het erg belangrijk dat alles zeer schoon en goed onderhouden was. Dankzij de goede bedden en een prima AC in de slaapkamer, hebben we heerlijk geslapen. We hebben een prachtige tocht gemaakt naar nog bijna ongerepte baaien en stranden en een traditioneel Sasak dorp. We vonden het jammer dat we weer weg moesten. Kortom: Bale Solah is een echte aanrader!! Hermine & Roelof Jan

Gereisd met partner in maart 2015

Wederom geweldig

Martin Verhoogh
30-9-2014

Twee en een half jaar gelden zijn we ook in deze mooie villa geweest(ca een week). Nu wilde we altijd graag nog een keer terug naar Lombok deze keer met mijn ouders omdat het een geweldig eiland is. We dachten al snel aan Bale Solah na onze laatste goede ervaring.En hebben daarom ook zonder twijfel voor 19 dagen geboekt. De beheerders zijn in de tussentijd gewijzigd(Yusri en I"in).Ze zijn nog jong en moeten nog wel goed oefenen met de Engelse taal maar neemt niet weg dat ze heel erg vriendelijk, goedlachs en behulpzaam zijn en I'in kan heerlijk koken.De schoonmaakster en bewaker doen beide ook goed hun werk.We hebben vanuit de Villa diverse uitstapjes via Trisna gemaakt en ook hier alleen maar goede ervaringen.En verder zelf met de brommer/motor, die je via Yusri of trisna kan laten regelen, het e.a bezocht. Als we nog eens terug gaan zullen we zeker weer deze Villa boeken. We kunnen het iedereen aanraden.

Gereisd met vrienden in september 2014

Geweldige huis

Peter Mulder
10-9-2014

Villa Bale Solah hebben wij als bijzonder prettig ervaren, niet zo ver van Singgigi en Mataram gelegen dus lekker centraal.

We komen zeker weer terug.

Annelies en Peter Mulder

Gereisd met partner in november 2013

Prachtige Villa met behulpzame eigenaren.

Hans Hack
8-9-2014

Mooie goed onderhouden villa. met de scooter 15 minuten van Sengiggi ligt. De vriendelijke beheerders kunnen heerlijke maaltijden klaar maken en halen ook de boodschappen. Is Top!! Mijn favoriet Rendang met Cado Cado Heerlijk.!! Om vers brood, croissantjes in de hoofd straat van Senggigi en daarna op de veranda lekker ontbijten met mooi uitzicht. De villa ligt aan een redelijk drukke straat m.n in de ochtend en tussen enkele moskeeën.

Gereisd met vrienden in Thu Jul 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig verblijf, echt genoten!!!

Kelly Borremans
29-8-2014

Mijn vriend en ik zijn in april een weekje verbleven in villa Bale Solah. Onze eerste indruk was: 'Wow, het ziet er nóg veel mooier uit dan op de foto's!' We hebben echt een heerlijk verblijf gehad. Voor ons bijna geen minpunten. Alleen de wifi werkte bij ons verblijf niet optimaal. Soms een paar uur helemaal niet. Maar als dat het ergste is met een mooi zwembad in de tuin..... :) Ondanks dat het personeel op het terrein van de villa woont, heb je helemaal geen last van deze lieve mensen. Je hebt alle privacy. We hebben trouwens ook heerlijk geslapen, goede bedden! En zijn aan het eind van onze eerste reis in Indonesie helemaal tot rust gekomen bij Bale Solah.

Gereisd met partner in april 2014

genieten!

erna mobach
28-8-2014

Wij hebben met ons gezin genoten in Bale Solah. heel mooi huis, leuk gelegen midden in het dorp en het uitzicht op de rijstvelden is prachtig. het is prachtig ingericht buiten en binnen en het personeel kookt heerlijk, helpt je met alles en is erg vriendelijk. we hebben hele leuke dagtochten gemaakt met de gids/chauffeur die via het personeel te regelen is. en ook nog een paar scootertjes gehuurd om kleine tochtjes en boodschappen op te doen,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

prettig, luxe, Lomboks huis,

janet Miedema
28-8-2014

Villa Baleh Solah is een heerlijk luxe ontspanningsoord als je binnen de muren van het perceel blijft. Mooi ingericht, van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht. Maar leuker is het om vanuit deze perfecte uitvalsbasis de omgeving te verkennen en het Lombokse leven in te stappen (in ons gevl fietsen) in al zijn kleurigheid.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrij en een prima prijs/kwaliteit verhouding

Madelon Bouwens
28-8-2014

Prachtige locatie buiten het toeristisch gedeelte. Toch zeer centraal gelegen en alles is op redelijk afstand. (huur een auto met of zonder chauffeur, is goed betaalbaar) De villa is netjes en wordt goed onderhouden, gastvrije eigenaren die meedenken, het personeel is zeer vriendelijk en eveneens gastvrij. Dit jaar voor de 2e maal in de villa verbleven en volgend jaar komen we zeker weer terug. Alles zeer positief beoordeeld, enige nadeel is dat het met kleine kinderen wel goed opletten is bij het (prachtige) zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Villa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bale Solah in Senggigi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bale Solah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.