Hotel Aruna Senggigi

7.9Goed

27 reviews over Hotel Aruna Senggigi

• 7peter04-11-2016

Graha beach bestaat niet meer. Het heet nu Aruna

Het oude gedeelte van Aruna (Graha Beach) is er nog en de huisjes zijn nog even comfortabel als vroeger. Ernaast is een 5 verdiepingen hotel gebouwd met 120 kamers. Daar kan ik geen oordeel over geven want ik heb er niet gelogeerd. Ten gevolge van de nieuwbouw en de daarbij behorende organisatie is er veel veranderd. Zo is er tamelijk veel "oud " personeel ontslagen of in lagere functies geplaatst (wel met een iets hoger salaris) en is heel veel nieuw en vooral jong personeel bijgekomen (waaronder veel trainees).Communicatie met dit jonge personeel is vaak lastig omdat ze heel slecht Engels spreken, wat vaak tot misverstanden lijdt. Vroeger in het oude Graha kon je prettig ontbijten aan het strand met een lekker verkoelend windje. Nu kan er alleen ontbeten worden in de grote ontbijtzaal, waar nog geen airco is en je na een halfuur wegdrijft. Wel is er een veel uitgebreider ontbijtbuffet dan vroeger. Vroeger kreeg je bij aankomst een schaaltje fruit op de kamer en vaak een bloemetje na het schoonmaken, dat lijkt ook voorbij. Het Chinese Naga restaurant wat bij het hotel hoorde is afgebroken. Het restaurant aan het strand heeft nog alleen een heel summier menu. Als je van het uitgebreide menu gebruik wil maken, moet je naar de grote eetzaal (zonder airco). Voor ons als Oud-gebruikers/gasten is het er niet op vooruitgegaan en er zit nog meer verandering aan te komen. We hopen ten goede

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Rens Steenbergen21-01-2016

Geweldig Hotel, en prachtige omgeving

Service op en top, vele dagtochten en betrouwbaar transport te regelen via de receptie voor acceptabele prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Eric19-07-2012

Goed hotel

Zeer goed hotel vrienelijke mensen. Alleen jammer dat men een nieuwe chef kok heeft aan genomen. Men heeft wel de prijs van het eten verhoogt maar de het eten is slechter geworden Als de chef kok er is kan men beter ergens anders eten! Jammer van de goede keuken voorheen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9peter03-06-2012

12e keer of zoiets

we blijven terugkomen in dit relatief kleine, maar o zo vriendelijke hotel, met een uitstekende chef kok in het strand restaurant. ook het chinese restaurant aan de andere kant van de straat is prima. De staat van onderhoud wordt steeds verder opgevoerd onder de huidige manager en alles ziet er keurig uit,

Gereisd met partner in mei 2012

• 8k.v.steenwijk01-04-2012

in een woord: GEWELDIG HOTEL

ik kan een ieder dit hotel aan bevelen. ben er zelf al 2 x geweest met een reis, en iedere keer wil ik de vakantie daar afsluiten, dus 6 dagen extra. het eten zeer goed, en de bediening heel vriendelijk

Gereisd met partner in april 1999

• 10nikki09-04-2011

raad het aan

ik ben in indonesie geboren daar is het super zal maar snel tickertes bestelen want ze zijn zo op. ik ga er elk jaar natoe en pasop voor de mensen die gled vragen dat zijn verkopers maar ze verkopen we leuken dingen en graha een geweldigi zwembad en het huissje echt super

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8peter16-02-2011

for ever

de 10e keer geloof ik. binnenkort start de bouw van een grote uitbreiding (ca. 100 appartementen aan de strandzijde)

Gereisd met partner in februari 2011

• 9peter12-06-2010

voor de 10e keer

Dit bungalow hotel werkt constant aan het verbeteren van de accomodaties. Het personeelsbestand is er vrij stabiel zodat je niet, zoals bij veel andere hotels, elk jaar weer allemaal nieuwe gezichten ziet. Uiterst vriendelijk personeel. Mooie tuin, dicht bij strand, 2 goede restaurants af en toe met een bandje (muziek) wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Rob06-04-2010

Een goed hotel voor een paar nachten

Vanuit Bali hebben we een uitstapje naar Lombok gemaakt. Zonder reservering vooraf hebben 2 kamers gekregen. De kamers aan de zeezijde zijn eenvoudiger als aan de overkant. Ook de prijs scheelt iets. Onderhandelen over de prijs is mogelijk. De kamers zijn goed en de badkamer met een buitendouche ook. Het was erg rustig in het hotel. Het zwembad ziet erg goed uit en heeft een grote glijbaan. Voor het ontbijt hadden we de keuze uit verschillende mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 9peter17-11-2009

ons hotel

We waren er nu voor de 8e keer en zijn nog steeds heel tevreden. Mooie tuin met een goed zwembad. Half open doucheruimte. de kamers die beginnen met een 1 zijn ruim, 2 is iets kleiner en 3 is aan het strand. Goed ontbijt. Bij veel gasten buffet, bij weinig gasten bijna a la carte. Bij het strandterras staat altijd wel een windje zodat het daar t.o.v. het dorp koel aandoet. Volgende keer zeker weer dit hotel

Gereisd met vrienden in november 2009

Hotel Aruna Senggigi info