Hotel Alang-Alang

IndonesiëLombokSenggigi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alang-Alang voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Alang-Alang

• 1Denise J.28-08-2011

Drama

Dit hotel kan kort worden omschreven als 'ouwe meuk meets vergane glorie'. prijs kwaliteit verhouding is volledig zoek in dit desolate en onvriendelijke resort.

De kamers zijn krap, heel donker en vooral heel vies. denk aan kakkerlakken in de badkamer en cocdoomverpakkingen van de vorige toerist in de vuilnisbak

toen wij bij de (vervroegede) uitcheck ons beklag deden was er geen excuus en werden wij dringend verzocht de betaling te voldoen. vervolgens met gierende banden vertrokken naar nabij gelegen resort.

• 8christien28-10-2006

wij hebben hier 3 nachten overnacht en eigenlijk niets als goeds. We hadden een beachbungalow. Ruim genoeg.En een openlucht badkamer wat altijd leuk is. De service was uitstekend.De receptonist bood aan om een dagje met ons mee te gaan op zijn brommer om ons de omgeving te laten zien. Echt iedereen was er echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We zijn vanaf daar naar de gili eilanden gegaan en konden onze koffer daar laten voor die paar dagen .hadden toen nog een nacht bij geboekt en toen we terug kwamen hadden we eigelijk een gewone kamer geboekt maar kregen toch weer een beachbugalow.eten is ook zeer goed.

• 8Kim07-10-2006

Geweldig resort, echt om te relaxen. Op loopafstand van Sengigi. Super mooie ruime kamer met enorm balkon, alles is netjes en schoon. Service is geweldig, personeel is attent en zeer vriendelijk. Verder is het resort niet erg groot maar wel heel erg mooi.

• 5Johannes & Pallieter01-05-2006

Wij hadden hier eind april 5 nachten geboekt na een fantastische 2 weken op Bali. Er waren 3 kamers bezet, de kamers waren vies, spinnenwebben aan de lampen, kraan los op de wastafel met heel klein straaltje water (ook in de douche), stroom viel minstens 2x per uur uit, klam beddengoed, etc. Kamers heel klein. Vanuit bungalow naar stretchers kom je zeker 100 insecten tegen (sprinkhanen, etc). Ontbijt bestaat uit een tosti, jus en een kop koffie. We zijn na 1 dag naar het Sheraton hotel vertrokken voor de laatste 4 dagen. Absoluut geen aanrader.

• 9Rob van Wel21-11-2005

Fantastische bungelow resort iets buiten Sengigi (Mangsit) en vandaar vrij rustig. De kamers zijn niet al te ruim maar sfeervol. De openlucht badkamer is een verademing. Zee kan wat ruw zijn bij hoogtij, zwembad is zoals je op een ansichtkaart ziet.

• 9W.J. Budding04-10-2005

Alang Alang is een heerlijk hotel voor mensen die houden van wat kleinere, sfeervollere accomodaties. Het personeel is vriendelijk en attent. De kamers zijn goed verzorgd en vooral de beachbungalows hebben een prachtig uitzicht over de zee. Wij hebben er ook heerlijk gegeten.

Hotel Alang-Alang info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij