Reviews over Mangsit

Mooi plekje, prima prijskwaliteit

patricia_helmons,
    4-8-2012

windy beach is een oase van rust, gelegen buiten sengigi, maar aan een mooi stuk strand. Huisjes zijn basis, maar prima. Eten is goed. personeel vriendelijk en zeer behulpzaam (onze dochter was jarig tijdens ons verblijf en zij hadden de boel mooi versierd en gezorgd dat er een verjaardagstaart aanwezig was!). Kortom, een plek om zeker terug te gaan!

Schitterende - rustige locatie

angela kuijlaars,
    12-1-2011

Windy Beach ligt buiten Sengigi - Gelukkig! tenzij je kiest voor de drukte en veel toeristen. Met de taxi, of nog leuker huur een scooter, ben je zo in Sengigi.Het eten in het "resort" is meer dan prima. Personeel is super aardig. Lekker zwembad (met pooltowels) in de ruim aangelegde tuin en de zee voor de deur! Kamers zijn schoon en ruim.Ga zeker ook eten bij de geweldige Italiaan - Cafe Alberto. Komen je ook ophalen als je wil.

Waanzinnig

GFJS,
    20-7-2010

Moet je ervaren, te mooi om waar te zijn. Aan het prachtige, witte strand gelegen. Zwembad met uitzicht op zee. Huisjes mooi ingedeeld met grote badkamer.

Superrelaxte accomodatie!

Frank en Jose,
    16-12-2008

Heerlijke idyllische lokatie, direct aan zee mét zwembad. Zoek je iets in Senggigi, neem dan deze acco in overweging. Met de taxi (standplaats voor de deur) ben je zo in Senggigi. Je kan snorkelen vanaf het strand (bij hoog water). Service, eten en drinken zijn echt goed. Als wij ooit weer naar Lombok gaan dan komen we hier zeker terug. Stuur een mailtje als je foto's wil zien.

Fantastische lokatie in een iets rustiger gedeelte van in

caroline,
    7-9-2004

Fantastische lokatie in een iets rustiger gedeelte van Sengigi. Alle kamers zijn in de vorm van traditionele huisjes en hebben een ruime opzet met grote veranda en buitenbadkamer. Vriendelijk personeel en Nederlandse eigenaar die 500 m verderop zijn eigen huis heeft waar ook een aantal villa's bij zijn gebouwd. Deze liggen niet aan zee maar midden in de Kampung (dus tussen lokale bevolking) en in een mooie groene omgeving. Beide lokaties hebben een zwembad, en als je in één van de twee verblijft kun je ook altijd naar de andere lokatie. Zeker een aanrader!

Mangsit scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews