Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag32°23°

1 review over Bungalow Puri Rinjani in het Nederlands

HEERLIJK !! Mooie bungalows (zeer ruim)

D_Bloemendaal
12-4-2014

Fraaie ruime bungalows, schone en ruime badkamers. Dagelijks schoon linnen en jhanddoeken. Kluis en TV op de kamer. Eigen terrasje. Zeer ruim opgezet en mooi zwembad met een bar. Lekkere ligstoelen aan het zwembad. Zeer vriendelijke staff. Restaurant was nog in aanbouw (feb 2014). Goed ontbijt. Zeer aan te bevelen!!

Gereisd met vrienden in februari 2014

Bungalow info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Puri Rinjani in Kuta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Puri Rinjani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.