Hotel Novotel Lombok

Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°24°
Hotel Novotel Lombok
8,1

56 reviews over Hotel Novotel Lombok in het Nederlands

nooit meer... en dit is 5 sterren?

Ron van Luijn
6-6-2015

Het hotel oogt vreselijk luxe. Na de incheck komen we in een kamer die gaat. Het zwembad is vreselijk klein, maar geen nood, de zee is dichtbij. je breekt je nek over de stenen en kan echt niet zonder waterschoenen. Het ontbijt is perfect, maar het avondeten is nogal grillig. Gisteren was een perfecte maaltijd, maar nemen we vandaag het zelfde dan is het haast oneetbaar en wordt de ober erbij gehaald. We hebben een Indonesische vriend bij ons en die gaat in gesprek om te vertellen waar t scheelt. Het eten wordt mee genomen naar de keuken, maar komt er niet beter uit. Op de kaart staan frisdranken die niet geleverd kunnen worden. Ook het bier klopt niet. Dit terzijde vindt ik dat een 5 sterren hotel toch minstens cola zero moet kunnen leveren als het op de kaart staat.

Charles Choi, Front Office Manager, 21-8-2015

Dear Ron Van Ruijn,

Warmest greeting from Novotel Lombok Resort & Villas!

Thank you for taking the precious time to write the review for your recent stay with us.

I am sorry to learn that you had shortfall impression about the resort. In regard to the specific area you mentioned, we do really apologize for your dissatisfaction. We have taken very careful note of your feedback on our product and service, especially at our restaurant. We have been taking a lot of actions to improve our service and product recently so I do hope that you will be having another chance to come and stay again at Novotel Lombok so that we can deliver a better experience for you.

Once again, thank you for your feedback and we will ensure your next stay will be more pleasant than previous one.

Sincerely,

Charles Choi

General Manager

Net hotel en goede service

debbaart
23-8-2012

Wij zijn hier in november geweest als onderdeel van onze huwelijksreis (eerst op Bali geweest). Het hotel is zo'n 2,5 uur rijden vanaf de boot. Dat is best een tijdje, maar je ziet gelijk de omgeving. Het hotel ligt best afgelegen en hoewel wij even moesten wennen na de kleinschalige hotels op Bali, is dit zeker een mooi en net hotel. Maar het blijft wel een nadeel dat het zo afgelegen is als je het leuk vindt avonds nog te wandelen of winkeltjes te bekijken. Daar is het buiten het hotel eigenlijk gewoon te donker voor. Je kan naar een klein plaatsje dichtbij met de taxi. Hier staan een aantal restaurantjes en winkeltjes.

Afgezien van dat is het verder een mooi en luxe hotel. Het strand is prachtig. Een heel mooi uitzicht!

Conclusie is eigenlijk dat het een mooi en leuk hotel is, maar dat de ligging niet zo praktisch is voor mensen die avonds nog graag weg willen van hun hotel.

Heerlijk rustig

Linda
27-1-2012

Vanaf Bali met de Gillicat in 2,5 uur naar Lombok gevaren.

Vanaf Lombok haven nog 2,5 uur met een busje. Hou hier rekening mee als je een bijv. een excursie naar de Gilli eilanden wil doen, afstand is dan eigenlijk te groot voor 1 dag.

Het is het enige hotel in Kuta. Ligt aan een schitterende baai. Heel rustig complex. Leuk verhoogd zwembad. Ontbijt prima, bij ons geen lege schalen. Personeel beleefd maar niet heel erg vriendelijk.

Kamer erg heet, de airco staat standaard uit [neem een 2e pasje die je in de sleuf kan laten zitten als je buiten bent dan blijft de stroom aan].

Prijzen in hotel hoog. Alleen de 1e 2 flesjes water op de kamer zijn gratis, daarna betalen. Ze buiten de gasten wat dat betreft uit omdat de supermarkt en dorp niet op loopafstand liggen. Avondeten steeds in 't dorp [zie tip]. Strand heerlijk, lekker bedjes, handdoekenserv., schoon. Bij laag water is er geen zee! We gaan zeker terug want we hebben hier 6 heerlijke dagen gehad. Nu op naar Hongkong.

tot rust komen

carmich
2-11-2011

De tuin is goed verzorgd en een tour over het resort is een aanrader, je kunt kiezen uit een strand en meerdere zwembaden. Het personeel was wat minder vriendelijk dan we gewend waren. De nieuwe deluxe kamer was schoon, groot en superdeluxe!

Het ontbijt was prima en er was veel keuze alleen gold op=op waardoor je er vroeg bij moest zijn en er mensen rondliepen met afgeladen borden die niet opgingen. Door de belachelijke 'woeker'prijzen binnen hebben we iedere avond gedineerd buiten het resort.

Zodra je de poort uitloopt op het pad en rotondes links aanhouden kom je na ruim een half uur lopen aan in Kuta op een lange strip van diverse restaurants en winkeltjes waar je voor heel weinig goed kunt toeven. Ieder restaurant heeft ons gratis teruggereden naar het hotel. Iedereen komt je ook graag de volgende dag weer gratis ophalen...

geweldig

jelly en jan
18-2-2011

zijn hier 1 nacht geweest(maken toer),hebben het als heel positief ervaren.

vooral het ontbijt was super goed,met 16 !! warme gerechten!

prachtige omgeving,mooi naar kuta wandelen,aardige mensen.

lekker eten in kuta.

mooi hotel

Lindy1987
23-1-2011

mooi hotel op lombok, 1 nachtje geweest. mooie kamer, iets verouderde badkamer. wat eten betreft geen goede kwaliteit/ prijs verhouding.

mooie plek ,erg afgelegen.

martijn_hendriksen
24-12-2010

Novotel Kuta is een mooi gelegen resort hotel gebouwd in de lokale Sasak stijl en bestaat uit een hoofdgebouw met hotelkamers en in de tuin gelegen villa's met of zonder private pool.De hotelkamers zijn ruim ,maar hebben hun beste tijd gehad en zijn zeker geen vier sterren waard. Met name de badkamers zijn erg aan een renovatie toe .De service en de inzet van het personeel is uitstekend ! In beide restaurants is de lunch en het diner goed maar ze zijn flink overprijst .Het ontbijt is uitstekend en geeft dan wel weer wel een redelijke prijs kwaliteit verhouding. Voor het diner zijn wij tijdens ons 10 daagse verblijf hier bijna altijd naar Kuta gegaan . Uiteindelijk zijn wij bij Dwiki's cuisine beland ,met een uitstekende prijs kwaliteit.Vervoer voor excursies e.d. wordt door het hotel aangeboden tegen een aanmerkelijk hoger tarief dan de locals voor de deur.[*]

Mooi hotel

Kim
27-11-2010

Hotel heeft mooie, ruime, schone kamers. Heel het complex wordt netjes onderhouden. Ontbijtbuffet is uitgebreid, en goed. Eten 's avonds is de ene keer wel t geld waard, de volgende keer niet. Hotel heeft een mooi strand, mooi uitzicht. Alleen jammer dat je vanuit t zuiden van Lombok een aantal uren moet rijden om wat te kunnen zien. Hiervoor kun je beter rond de hoofdstad gaan zitten. Om te relaxen is dit een heel mooi hotel.

Top hotel bij mooie stranden

Jasper Nieuwenhuizen
10-10-2010

We verbleven tijdens onze huwelijksreis in één van de private pool villa's, geweldige service en heerlijk privé. Kuta Lombok moet nog ontwikkeld worden maar is mooi ongerept. De aanleg van het nieuwe vliegveld op Lombok zal dit plaatsje zeker gaan veranderen. Nu is het vooral eenvoudig met authentieke restaurantjes met name gericht op backpackers.

Hier ga je heen voor de rust

EJ
8-10-2010

Wij zijn hier drie nachten geweest. Heel mooi hotel, prachtig gelegen aan een mooi strand.

Nadeel is dat het hotel vrij ver van de gili eilanden af ligt. 2 a 2,5 uur rijden. Als je tot rust wil komen is dit een prima hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Lombok in Kuta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Lombok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.