Hotel Kuta Indah

0Tonen op kaart

1 Reviews over Kuta Indah

• 5H24-07-2011

Geen aanrader

Het hotel ligt ingeklemd tussen restaurants, bars, winkels en andere logementen. Desondanks is het redelijk rustig. In eerste instantie ziet het hotel er redelijk uit met het zwembad en de appartementjes rondom. De kamers zijn echter niet onderhouden. AC werkt vaak niet (goed), matrassen en kussens ruiken onfris en de badkamer is een walhalla voor ongedierte. Bij nader inzien ligt er een vette film over het zwemwater die niet uitnodigd voor een duik. We hebben er (afdingen) 175000 Rp voor betaald, toen zo'n 14 euro, maar dat was het zelfs niet waard. Personeel is in eerste instantie wel aardig, maar als je veel klaagt (waar alle reden toe was) beginnen ze mopperig te worden. Er zijn waarschijnlijk betere logementen te vinden in de buurt voor hetzelfde geld. Het ligt in aan een zijpad van Poppiesstreet 2 en dichter bij Legianstreet dan bij het strand, dus voor het strand ben je wel 10 minuten onderweg.

Hotel Kuta Indah info

Veilig betalen met