Hotel Ibis Bali Legian Street

Hotel Ibis Bali Legian Street
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Bali Legian Street voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Ibis Bali Legian Street in het Nederlands

Top hotel (Budget) schoon en netjes.

Henk & Ina,
3-4-2018

Een super netjes budget hotel in een drukke omgeving (Winkelstraat). Erg vriendelijk personeel die bereid is een stapje harder te zetten om het naar je zin te maken. Zelf met Nyepi day ( dag van de stilte) probeerde het personeel je het nog naar de zin te maken. De kamers waren niet groot maar wel netjes en schoon. De bedden werden elke dag gedaan. Als we iets negatiefs zouden moeten noemen dan is het de kledingkast die ietwat aan de kleine kant was voor 2 personen als je er 15 dagen verblijft.

Wij zeggen een top hotel.

Ga volgende keer zeker weer

Herman Hutten,
8-3-2017

Is een goed Hotel, goede service en prettig personeel, en ligging is goed,

goed ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Bali Legian Street in Kuta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Bali Legian Street zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.