Hotel Villa Sunset Beach

Indonesië, Lombok, Gili Trawangan

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Sunset Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Sunset Beach

• 9hesternobbenhuis30-09-2014

Fantastische plek

Wij zijn 2 nachten in dit hotel gebleven. Het hotel ligt precies aan de andere kant van het eiland vanwaar de boot je afzet dus het is handig dat je fietsen huurt. Het eiland is wel gelegen op de plek waar je de mooiste zonsondergang kunt zien. Het avond eten en het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Het is moeilijk kiezen om aan het prachtige witte strand te gaan liggen of aan het mooie zwembad.

1 tip over Hotel Villa Sunset Beach

• hesternobbenhuis, 30-09-2014

Huur bij aankomst op gili direct fietsen want in het hoogseizoen kunnen de fietsen van het hotel op zijn en ben je afhankelijk van de ezel en wagen taxi en dat duurt vaak erg lang.

0 vragen over Hotel Villa Sunset Beach

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Villa Sunset Beach