Hotel Villa Ombak

Hotel Villa Ombak
8,6

6 tips over Hotel Villa Ombak

piet, 28-12-2013
Loop een stukje door dan kun je heerlijk aan strand eten, zeer goed
Marissa, 11-8-2013
Gili trawangan is heel klein, huur een fiets en fiets in minder dan 1.5 uur het eiland rond!
DouweM, 21-1-2013
Eten bij de buren Scallywags Resort heeft een gezellig Barbecue restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ombak voor je op een rij gezet:

Ilona, 8-10-2012
Rondje eiland met de fiets, aan de westkust genieten van de zonsondergang. In een uurtje heb je een rondje gefietst (wel veel lopen ivm zand) Genoeg te doen op het eiland, leuke restaurants en gezellig drankje doen 's avonds, er zijn veel jongeren en er hangt echt een relaxte sfeer. Voor iedereen een geschikt eiland. Vergeet niet je waterschoenen!!! Anders kan je de zee niet in!!
Margreet, 13-9-2012
Een fietstocht over het hele eiland. Je bent ongeveer anderhalf uur onderweg. Een mountenbike is wel aan te raden omdat op sommige stukken geen stenen liggen en je door het zand moet.
Eva, 23-11-2011

Je kunt het hele eiland in plm. 1 tot 1,5 uur helemaal rondfietsen. Dit is tevens een goede workout want het eiland is niet helemaal rond voorzien van goede wegen (dus af en toe moet je door losliggend zand).

Zodra je het complex van Villa Ombak uitloopt, kun je linksaf slaan. Na een poosje lopen kom je bij een cafeetje uit met hutjes op het strand. Hier kun je heerlijk loungen. Pizza's zijn hier errug goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ombak voor je op een rij gezet: