Hotel Villa Ombaksterstersterster

Tonen op kaart

52 reviews over Hotel Villa Ombak

• 9Steven20-09-2016

Geweldige accomodatie!

De accomodatie is best prijzig maar gezien de luxe en het zeer uitgebreidde ontbijt de moeite waard!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Michelle04-09-2015

Amazing

Een heerlijk hotel met prachtige kamers en goede service. Prima zwembad een een uitstekende ligging. Aan de strip, je loopt zo naar het heerlijke strand en de prachtige duikspots. Wanneer ik naar gili ga kom ik hier zeker weer

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Stephan27-07-2015

Mooi rustig hotel

Net hotel met allemaal kleine dubbel gestapelde hotelkamers. Slaapkamer voorzien van airco, douche en toilet is zonder airco en (kan) deels buiten zijn. Ontbijt is zeer volledig en goed verzorgd, het ontbreekt aan niets. Je kunt er redelijk avondeten. Mooi strand voor de deur. We zouden er zo weer terug naar toe gaan. Wil je snorkelen ga dan vanuit het hotel linksaf en stop waar er links in de zee een platform ligt. Zwem hier naar toe en je kunt heel veel moois zien.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8jan15-05-2015

Prima hotel op mooie locatie

hier 3 nachten verbleven. Mooie locatie en relatief rustig gelegen aan rand van drukke strip had een Lumbung Suite Room is rustig gelegen met eigen zwembad ontbijt was redelijk min punt alleen zoudwater douche

Alleen gereisd in september 2014

• 8peterd21-07-2014

Eén van de mooiste hotels op Gili

Schitterend aangelegd en onderhouden. Kamers zijn prima. We hadden door de hoge luchtvochtigheid wel kakkerlakken in de badkamer, maar die hebben we netjes uitgeroeid.

Ook gedoken met de duikschool. Ondanks de mooie visjes en schildpadden viel het toch tegen. Het koraal is zo dood als een pier.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9mauricethijssen922-06-2014

Prachtig hotel, prima verblijf

2 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Je wordt per kar en paard naar het hotel gebracht, op Gili Trawangen zijn geen auto's. De kamers liggen iets van het strand af, maar toch is het strand goed bereikbaar. Kamers zijn netjes en mooi, worden dagelijks gepoetst. De badkamer is in zijn geheel buiten, inclusief buitendouche, wel goed afgeschermd dus privacy voldoende. Verder is het lekker rustig op de accomodatie zelf. Het restaurant ( Pearl Beach Club) hoort bij het hotel en ligt op het strand, dus dineren met een prachtig uitzicht. Het is er trouwens perfect. Tevens is het mogelijk om voor de lunch het eten bij het zwembad te laten komen. Ontbijt is in buffetvorm en zeer uitgebreid en lekker. Het hotel is perfect om een paar dagen lekker uit te rusten.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9piet28-12-2013

Droom paradijs

Locatie is geweldig, op het einde van de zandweg waar wij door paard en wagen naar toe werden gebracht. Een super groot huis

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 10Anne13-10-2013

Knus en sfeervol

Vila Ombak ligt aan een rustig punt aan The Strip. Het is een groot complex, maar daar merk je niets van. Personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Wij hadden een zg. traditional Lumbung hut. Twee verdiepingen met boven een slaapkamer en 2 ligbedden op het balkon en beneden een buitendouche/badkamer en een gezellig zitje met hangmat en gazebo. Ontbijtbuffet is prima en volop restaurantjes in de buurt. Het hotel is wat gedateerd, maar prima schoon.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Marissa11-08-2013

Geweldig!

Van een 3sterren hotel op Bali, naar een 4sterren hotel op Gili Trawangan. We wisten niet wat we zagen! Prachtig hotel met leuke huisjes. Wij hadden volgens mij een redelijk 'goedkoop' hutje, maar zelfs dat was prachtig! (Geboekt met een tripje, hotel niet zelf uitgekozen). We hadden het bovenste gedeelte van het huisje, bestaande uit een slaap/leef-ruimte en een badkamer. Heel romantisch knus huisje. Voor ons was dit de ultieme kans om heerlijk te relaxen op dit prachteiland. Snap niet dat mensen hierover negatief kunnen zijn. Kan me wel voorstellen dat het voor 2 weken iets te klein is. Wij waren maar een nacht, en nogmaals, voor ons was het perfect!

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Peter16-06-2013

Hotel ligt aan drukke winkelstraat, beetje vergaande glorie (kan wel likje verf gebruiken, blenders slaan zwart uit), mooi zwembad, personeel redelijk vriendelijk en behulpzaam, eten is veel maar kwalitatief zwak. Absoluut minpunt; we hadden een buitendouche met zout water en kakkerlakken!

Gereisd met partner in juni 2013

6 tips over Hotel Villa Ombak

• Marissa, 11-08-2013

Gili trawangan is heel klein, huur een fiets en fiets in minder dan 1.5 uur het eiland rond!

• piet, 28-12-2013

Loop een stukje door dan kun je heerlijk aan strand eten, zeer goed

• Ilona, 08-10-2012

Rondje eiland met de fiets, aan de westkust genieten van de zonsondergang. In een uurtje heb je een rondje gefietst (wel veel lopen ivm zand) Genoeg te doen op het eiland, leuke restaurants en gezellig drankje doen 's avonds, er zijn veel jongeren en er hangt echt een relaxte sfeer. Voor iedereen een geschikt eiland. Vergeet niet je waterschoenen!!! Anders kan je de zee niet in!!

1 vraag over Hotel Villa Ombak

• Myranda, 11-07-2012

Weet iemand of er handdoeken aanwezig zijn?

Wij gaan over 8 weken voor 5 nachten naar Villa Ombak op Gili Trawangan. Weet iemand of er handdoeken aanwezig zijn?

Alvast bedankt!

Margreet, 13-09-2012

Hallo,

Bedoel je badhanddoeken of gewone handdoeken? Ik ben hier 2 nachten geweest. We kregen elke dag schone handdoeken en bij het zwembad kan je badhanddoeken krijgen als je je kamernummer opgeeft.

Hotel Villa Ombak info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen