Hotel Villa Ombak

50 reviews over Hotel Villa Ombak in het Nederlands

Geweldige accomodatie!

Steven
20-9-2016

De accomodatie is best prijzig maar gezien de luxe en het zeer uitgebreidde ontbijt de moeite waard!

Amazing

Michelle
4-9-2015

Een heerlijk hotel met prachtige kamers en goede service.

Prima zwembad een een uitstekende ligging. Aan de strip, je loopt zo naar het heerlijke strand en de prachtige duikspots. Wanneer ik naar gili ga kom ik hier zeker weer

Mooi rustig hotel

Stephan
27-7-2015

Net hotel met allemaal kleine dubbel gestapelde hotelkamers. Slaapkamer voorzien van airco, douche en toilet is zonder airco en (kan) deels buiten zijn. Ontbijt is zeer volledig en goed verzorgd, het ontbreekt aan niets. Je kunt er redelijk avondeten. Mooi strand voor de deur. We zouden er zo weer terug naar toe gaan.

Wil je snorkelen ga dan vanuit het hotel linksaf en stop waar er links in de zee een platform ligt. Zwem hier naar toe en je kunt heel veel moois zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ombak voor je op een rij gezet:

Prima hotel op mooie locatie

jan
15-5-2015

hier 3 nachten verbleven. Mooie locatie en relatief rustig gelegen aan rand van drukke strip had een Lumbung Suite Room is rustig gelegen met eigen zwembad ontbijt was redelijk min punt alleen zoudwater douche

Eén van de mooiste hotels op Gili

peterd
21-7-2014

Schitterend aangelegd en onderhouden. Kamers zijn prima. We hadden door de hoge luchtvochtigheid wel kakkerlakken in de badkamer, maar die hebben we netjes uitgeroeid.

Ook gedoken met de duikschool. Ondanks de mooie visjes en schildpadden viel het toch tegen. Het koraal is zo dood als een pier.

Prachtig hotel, prima verblijf

mauricethijssen9
22-6-2014

2 nachten verbleven tijdens onze rondreis. Je wordt per kar en paard naar het hotel gebracht, op Gili Trawangen zijn geen auto's. De kamers liggen iets van het strand af, maar toch is het strand goed bereikbaar. Kamers zijn netjes en mooi, worden dagelijks gepoetst. De badkamer is in zijn geheel buiten, inclusief buitendouche, wel goed afgeschermd dus privacy voldoende. Verder is het lekker rustig op de accomodatie zelf. Het restaurant ( Pearl Beach Club) hoort bij het hotel en ligt op het strand, dus dineren met een prachtig uitzicht. Het is er trouwens perfect. Tevens is het mogelijk om voor de lunch het eten bij het zwembad te laten komen. Ontbijt is in buffetvorm en zeer uitgebreid en lekker. Het hotel is perfect om een paar dagen lekker uit te rusten.

Droom paradijs

piet
28-12-2013

Locatie is geweldig, op het einde van de zandweg waar wij door paard en wagen naar toe werden gebracht. Een super groot huis

Knus en sfeervol

Anne
13-10-2013

Vila Ombak ligt aan een rustig punt aan The Strip. Het is een groot complex, maar daar merk je niets van. Personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Wij hadden een zg. traditional Lumbung hut. Twee verdiepingen met boven een slaapkamer en 2 ligbedden op het balkon en beneden een buitendouche/badkamer en een gezellig zitje met hangmat en gazebo. Ontbijtbuffet is prima en volop restaurantjes in de buurt. Het hotel is wat gedateerd, maar prima schoon.

Geweldig!

Marissa
11-8-2013

Van een 3sterren hotel op Bali, naar een 4sterren hotel op Gili Trawangan. We wisten niet wat we zagen! Prachtig hotel met leuke huisjes. Wij hadden volgens mij een redelijk 'goedkoop' hutje, maar zelfs dat was prachtig! (Geboekt met een tripje, hotel niet zelf uitgekozen). We hadden het bovenste gedeelte van het huisje, bestaande uit een slaap/leef-ruimte en een badkamer. Heel romantisch knus huisje. Voor ons was dit de ultieme kans om heerlijk te relaxen op dit prachteiland. Snap niet dat mensen hierover negatief kunnen zijn. Kan me wel voorstellen dat het voor 2 weken iets te klein is. Wij waren maar een nacht, en nogmaals, voor ons was het perfect!

Peter
16-6-2013

Hotel ligt aan drukke winkelstraat, beetje vergaande glorie (kan wel likje verf gebruiken, blenders slaan zwart uit), mooi zwembad, personeel redelijk vriendelijk en behulpzaam, eten is veel maar kwalitatief zwak. Absoluut minpunt; we hadden een buitendouche met zout water en kakkerlakken!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ombak voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ombak in Gili Trawangan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ombak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Ombak scoort een 8.55 uit 10 op basis van 52 reviews.