Hotel PinkCoco GiliTrawangan

Indonesië, Lombok, Gili Trawangan

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor PinkCoco GiliTrawangan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel PinkCoco GiliTrawangan

• 2017
    9Anja05-05-2017

Heerlijke plek

Heerlijke kamer met lounge plekje buiten. Aan alles is gedacht. Het personeel is heel vriendelijk en het eten zalig. Je kan lekker aan het strand eten en ook ontbijten. Wij vonden het een paradijsje!

• Oude reviews

9huibers09-08-2016

Top

Klein en luxueus resort aan het strand. Mooie, ruime kamers. Er is aan de kleine details gedacht; veel stopcontacten in de kamer en zelfs buiten op het eigen terras bij het lounge bed. Maar ook gratis hapjes tijdens de Sunset borrel bij de beachclub.

Erg vriendelijk en servicegericht personeel. De bij het hotel behorende beachclub heeft een luxe uitstraling en is een beetje hippig. Zwemmen in zee is lastig i.v.m. de vele stenen.

De ligging t.o.v. het centrum is perfect: 10 minuten lopen in een bejaarden tempo tot aan het begin van het centrum en 20 minuten tot aan de haven.

Enige verbeterpuntje is het restaurant. Bestellingen worden vergeten (ook op rustige momenten) en je krijgt ook niet altijd wat je bestelt. Sommige westerse gerechten zijn niet lekker en lijken totaal niet op het origineel (o.a. eggs benedict and buritto). Beter niet op de kaart dan zo serveren.

Met vrienden

0 tips over Hotel PinkCoco GiliTrawangan