Bungalow Martas

Bungalow
Bungalow Martas

We hebben een aantal aanbieders voor Martas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bungalow Martas in het Nederlands

Een echte aanrader!

jikke
3-9-2010

Wij zijn afgelopen zomer met 2 vrienden naar de gili eilanden gegaan. We kwamen op het eiland en hadden geen hotel geboekt. Alles was vol!! Uiteindelijk toch nog 2 kamers kunnen krijgen bij boedhadiving. Betaalde ons blauw en het was er niet netjes. Om het hoekje lag Martas, er was eigenlijk geen plek meer, maar ze zou kijken wat ze kon doen. Er ging onverwachts toch een familie weg (ze hadden last van de ijscoboer ernaast, wij hebben er niks van gehoord) en er was dus een huisje vrij voor ons. Helemaal geweldig!! Ieder had eigen slaapkamer (heel ruim), keurig douche met toilet en een eigen terrasje waar je kon ontbijten. Kamers hebben airco en zijn heel gezellig ingericht. En er staat een koelkast en kluis. Het personeel is echt super vriendelijk!!! Het zwembad is er heerlijk en je bent ook zo bij het strand!! We hebben het er echt fantastisch gehad en kunnen het dus ook zeker aanraden!!!

Heerlijke plek, centraal gelegen

Arnout Hemel
30-9-2009

Afgelopen september hebben we een week met onze kinderen van 2 en 3 jaar bij Marta's Bungalows verbleven op Gili Trawangan. Marta's ligt erg centraal, net achter de hoofdstraat, in het leukste gedeelte van Trawangan. Doordat het niet aan de boulevard ligt is het er erg rustig, maar je bent in een paar stappen op het strand.

De 9 bungalows liggen rondom een tuin met zwembad, waar het heerlijk spelen in is voor de kinderen. Het huis was ook meer dan voldoende groot aangezien de bungalows twee verdiepingen hebben met boven een dubbelbed + enkel bed en beneden nog een enkel bed. Beide ruimtes hebben airco en fan. Ook is er een koelkast.

Zeer kindvriendelijk en enorm aardige eigenaren en personeel. Kortom: heerlijk tijd.

Bungalow Martas 9 10 2 .