Bungalow Karma Kayak

64 reviews over Bungalow Karma Kayak in het Nederlands

Fantastisch!

DJDANNYRULES
21-7-2011

Noordelijk gelegen van Gili Trawanang en waar het dan ook heerlijk rustig is. De villa's en de tuin zijn een lust voor het oog en geeft een serene uitstraling. De kamers zijn erg schoon van binnen en er is warm water voor een heerlijke douche! Karma Kayak heeft ook een gratis wifi spot met een goede internet verbinding. Het ontbijt en diner is uitgebreid en wordt met uiterste precisie klaargemaakt. De onderwaterwereld bij Karma Kayak is fantastisch en heeft een geweldige snorkelplek. De zonsondergang is een must om naar te kijken met een heerlijk glas sangria. De lieve dames Astrid, Grace en Olga zullen er dan ook alles aan doen om je hier thuis te laten voelen bij Karma Kayak.

@ Karma Kayak "Keep up the good work"

Veel liefs, Daniel en Maya

Gereisd met partner in juli 2011

Heerlijke plek

Rob en Sylvia
11-12-2010

We hebben 4 dagen heerlijk genoten van het rustige complex. Lekker van het drukke centrum af waar je met de huurfiets zo naar toe kan in 10 minuten. Geweldige gastvrouwen Grace , Astrid en ook Olga. Heel vriendelijk personeel die niet opdringerig zijn. Huisjes worden perfect onderhouden(2 maal per jaar groot onderhoud!!)

Gereisd met partner in november 2010

Echt een aanrader!

Mieke en Freek
1-12-2010

Wij verbleven 5 nachten in Karma Kayak en hebben echt genoten. Karma Kayak ligt heerlijk rustig, op zo'n half uur lopen naar het "centrum". Wij hadden de India kamer en vonden het persoonlijk de fijnste plek van Karma Kayak met veel privacy. De kamer was heel ruim en netjes, met een groot balkon. Karma Kayak ligt dmv een zandweg gescheiden van zee, s'ochtend een heerlijk ontbijt aan het strand op een ligbed. S'avonds kun je hier genieten van een super mooie zonsondergang. Personeel is erg vriendelijk. Een tip; neem duikschoenen mee op heel veel plaatsen op het eiland ligt koraal in zee. Bij Karma Kayak zelf kun je wel duikschoenen lenen.

Gereisd met partner in januari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Karma Kayak voor je op een rij gezet:

matige bungalow maar goede service en lokatie

Bart- Jan en Maike
31-10-2010

wij hebben 3 nachten bij Karma Kayak geslapen in de beach front bungalow. De lokatie is erg mooi, wel een eind van het centrum. Ongeveer 45 minuten lopen over het strand, kan ook met de paardenkar maar dit is nog vrij prijzig, 5 euro enkele reis. De bungalow viel ons tegen, we hadden specifiek de beach front bungalow geboekt maar hij stond ongeveer 70 meter van het strand af! Er loopt nog een weggetje tussen. Niet helemaal wat wij ons er van hadden voorgesteld. De inrichting is erg karig en zelfs een beetje ongezellig. Wij waren een beetje teleurdgesteld. Zelfs nog gekeken voor een andere accomodatie maar vanwege dubbele kosten besloten maar gewoon te blijven. De service is wel erg goed. De jongens die daar werken zijn superaardig. Het eten is ook erg lekker. Alleen jammer dat er in de zee voor het complex zoveel koraal ligt! het is een goed idee om waterschoenen mee te nemen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Mooi hotel aan het strand

Jan
31-10-2010

Mooi hotel aan het strand, gelukkig in het noordelijk deel van Trawangan; wat rustiger! Eten was goed; wat meer keus was fijner geweest; geen Indonesische keuken. Prima snorkelplek!

Gereisd met partner in oktober 2010

Geweldig verblijf gehad hier

Daan
14-10-2010

Zeer goede service, fantastische ligging, hele goede vakantie gehad

Gereisd met partner in april 2010

Helemaal geweldig

André en Annie
25-9-2010

Mooiue bungalows, mooie rustige ligging en iedere avond gezellig kampvuur op het strand, alleen geen indonesisch eten maar wel herrlijke sangria en tappas.

Gereisd met partner in september 2010

Heerlijke rustige plek op Gili Trawangan

Hans Pécasse
10-9-2010

Karmakayak is een kleinschalige, goed verzorgde locatie. Met gezin van 5 hadden wij 2 kamers (China en India) boven elkaar, samen één gebouwtje vormend; extra matras onderste kamer. Zeker niet super de luxe, maar de drie sterren meer dan waard. Schoon, puur, stijlvol, relaxed. Mooie badkamers. Zeer vriendelijk personeel. Mees, zeer vriendelijke gastheer en de eigenaressen Grace en Astrid die klaarstaan indien nodig. Prachtige relaxte locatie op strand, als je het strijdgewoel om het haventje wilt ontlopen. Zonsondergang moet je een keer meemaken met hun liter Sangria. Waren 6 superdagen !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Paradijs op aarde

Wouter en Merel
8-9-2010

Hoi Astrid,

Beter te laat als nooit, bij deze alsnog de beoordeling van Wouter en Merel. We denken nog vaak terug aan ons verblijf bij jullie in Karma Kayak, het was fantastisch!!

De kamer was prachtig, bediening en eten top en wat is het lekker om te ontbijten en niet te vergeten onze super lekkerre en gezellige bbq op het strand!!

Hopelijk ooit tot ziens en groetjes Wout en Merel

Gereisd met partner in november 2009

The place to be on Gili Trawangan!

Julius & Theo DijkstRahan-Herwel
6-8-2010

Dit was voor ons de 2e keer dat wij op Gili Trawangan waren. De vorige keer zaten we in een ander guesthouse. Karma Kayak is qua prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met het andere guesthouse waar wij in 2007 zaten vele malen beter!! Sterker nog! Ik heb tijdens ons verblijf op Gili Trawangan nog een marktonderzoekje gedaan bij andere guesthouses. Ondanks dat Karma Kayak (nog)geen zwembad heeft, blijft dan toch echt een aanrader!

Julius & Theo DijkstRahan-Herwel

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• WatersportSnorkelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Karma Kayak in Gili Trawangan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Karma Kayak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.