Bungalow Karma Kayakstersterster

68 reviews over Bungalow Karma Kayak

• 2018
    9Ronald, Saskia22-09-2018

Geweldig

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

Gereisd met partner in september 2018

• 8fam15-01-2018

prachtig en goede verzorging

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Stephanie10-11-2013

Paradijsje

Ben je van plan om naar Gili Trawangan te gaan? Stop met zoeken naar een accommodatie en boek Karma Kayak! Wij verbleven hier drie nachten en hebben een toptijd gehad. Een prachtige schone bungalow met airco op 100 meter vanaf het strand.

Het personeel zorgt- in tegenstelling tot andere accommodaties ervoor dat je als gast de mooiste momenten op het strand kan beleven : rond half 4 worden de strandbedjes in de 'zonsondergang opstelling' gezet. S avonds wordt er een kampvuur gemaakt voor een gezellige en romantisch diner op het strand. Overdag kun je liggen op strandbedjes of op grote comfortabele zitzakken.

Het eten is er heerlijk en uitgebreid en kan op rekening worden gezet zodat je niet apart hoeft te betalen voor lunch/diner/drankjes etc, maar dit kun je bijvoorbeeld aan het einde van de dag in één keer betalen.

De lokatie bevind zich in het noorden van Gili Trawangan, zo'n 15 minuten met de paardenkar vanaf de haven. Het ligt buiten het 'centrum' in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Theo de Vos20-02-2013

Heerlijk paradijsje

We verbleven in de bungalow het dichtst bij het strand. Bij het ochtendkrieken zagen we door de goed onderhouden tuin de zee. Heel plezierig personeel, elke dag ontbijt, lunch en avondeten op het strand. Elke dag snorkelen alsof je in een tropisch aquarium zwemt. Kortom een prima sfeer in een sprookjesachtige omgeving. Bij aankomst bleken de managers een jong Nederlands stel te zijn, die van verwelkomen tot uitzwaaien hun uiterste best deed om ons verblijf zo goed mogelijk te maken en we zijn dus ook langer gebleven dan we van plan waren. Het was heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2013

• 8saskia30-10-2012

helemaal geweldig, idilisch

de bungalo is ruim , mooi terras, mis alleen op de kamer een koelkast(tje) dit omdat de bar om half 11 dicht gaat , als je dan nog wat wil drinken op je terras is dat niet mogelijk , naar het centrum of naar bed. en ik miste wat bergruimte voor je kleding een stoel of een kast de kamer is meer als ruim genoeg, idd koud water met douchen , alleen lastig met je haren wassen , verder koelt het op het eiland niet echt af , dus is het niet zo erg, super smorgens met je voeten im het zand ontbijten, je ligt er heerlijk rustig en met een 20 min lopen ben je in de drukte, vanuit je bungalo lig je meteen aan het strand, wat in het centrum lastiger is,super lekkere tappas, de keuek is goed het personeel goed,

snorkelen aan het huis rif , ga iets meer naar links daar is het koraal mooier en meer grotere vis , we hebben schilpadden en een haaitje gezien

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6chantal22-08-2012

hoge verwachting die tegen viel..

Na alle zoover reacties voor Karma Kajak gekozen. Karma Kajak ligt aardig afgelegen. Hier expres voor gekozen voor de rust en het snorkel rif voor de deur. (wel belangrijk om te weten als je wel de drukte wil opzoeken)

De prijs kwaliteit verhouding vond ik tegenvallen. De kamer was kaal ingericht kast waar geen deur voor zit. bed met vlekken in t hout en kleding kast dat is alles . er stond nog niet eens een nachtlampje..... Omdat de kamer zo leeg/kaal is is er wel veel ruimte.

Tevens hadden wij een kamer met koude douche, dit maakt met de warmte niet uit, lekker verfrissend, maar je haren lekker wassen is toch niet zo comfortabel.

Personeel is wel super leuk, heel vriendelijk en behulpzaam, houd van een lolletje, alleen gaat alles wel vrij traag. Zonsondergang is ook erg mooi op deze spot.

Kortom je denkt je in het 'goedkope' azie te bevinden maar betaald nog meer (>60, - euro) dan een 4* hotel in Nederland voor mindere kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Betty Neijmeijer04-08-2012

Helemaal chill

Heerlijke plek op een prachtig eilandje, gerund door twee Nederlandse vrouwen Astrid en Grace, wat hebben jullie het goed voor elkaar. Leuke, comfortabele kamers, supervriendelijk personeel, lekker eten, heerlijke muziek (Ibiza in de tropen) en de allermooiste zonsondergangen van de wereld. Hopelijk tot gauw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Annet de Jager23-04-2012

SUPER!! Echt een aanrader

Gili Trawangan, een klein "bounty eiland" tussen Bali en Lombok. Geen gemotoriseerd verkeer dus het is lopen, fietsen of met de paardenkar. En dan kom je aan bij Karma Kayak, een geweldig klein resort met 8 bungalows en een restaurant met een tapas menu. Aan het strand en met een eigen zwembad. Grace en Astrid, 2 nederlandse vrouwen hebben dit geweldige resort hier 5 jaar geleden geopend. Alles zelf opgebouwd. Het is hier geweldig vertoeven. Uit de drukte van het dorp op een rustig stukje eiland met een geweldige staff en een super sunset. Wij waren hier 8 dagen en de tijd is omgevlogen. Wil je de drukte opzoeken dan ben je daar met een half uur lopen of 10 minuten met de paardenkar. De rust vind je bij karma kayak. Vanuit de bungalow loop je zo de zee in en is het geweldig snorkelen. Wat een mooie onderwaterwereld. De bediening is perfect. De bungalows superschoon. Kortom: aanrader!!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Joan en Jan20-09-2011

Echt een super geweldige plek

Wat een lieve mensen en wat een geweldige plek, echt een aanrader en zeker om weer terug te keren. Het snorkelen was echt geweldig zo mooi!!! wij hebben er (helaas maar 4 dagen) geweldige dagen gehad, heel romatisch en kijken er met erg veel plezier op terug!

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid meiden!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Jeanette07-08-2011

fantastische plek,enorm gastvrij

wij hebben 5 nachten doorgebracht op deze fantastische plek! wij hadden beach front bungalow (uitzicht op zee) en oriental bungalow (prachtige tuin) geboekt! Grace,Astrid en Olga en al het personeel doen er alles aan om je hier een onvergetelijke vakantie te bezorgen!keuze ontbijt was heerlijk met zorg klaargemaakt. we hebben prachtig voor de deur kunnen snorkelen, hebben elke dag wel een schildpad gezien,geweldige ervaring!boottripje naar Gili Meno en Gili Air gemaakt, met name bij Gili Air prachtig koraal! De bungalows liggen buiten het centrum maar met de fiets ben je er in 10 min.in de loop van de middag wordt alles gereedgemaakt voor de zonsondergang.zitzakken worden op het strand gezet, lampjes aan stokken,kampvuur,heel erg sfeervol,en dan heerlijk genieten van de ondergaande zon, overheerlijke sangria en zalige tapas!wij begrijpen niet dat mensen over dit complex wat te klagen hebben, wij zijn alleen maar heel positief! een aanrader!personeel nogmaals bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

2 tips over Bungalow Karma Kayak

• chantal, 22-08-2012

huur een fiets, (je kan niet overal fietsen door het mulle zand) maar het scheelt een eind wandelen.

• saskia, 30-10-2012

het is een mooi idilisch eiland wat 50 jaar in de tijd terug gaat,, ga zeker ook eens binnen in het eiland naar de lokalen , ze maken alles nog zelf met de hand , stenen,kokosnoten voor olie,, de kokosboom bladeren voor het dak , mooi om te zien

0 vragen over Bungalow Karma Kayak

Bungalow Karma Kayak info