Bungalow Dream Village

Bungalow Dream Village
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dream Village voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bungalow Dream Village in het Nederlands

Dream Village ligt uitstekend, direct aan het strand bij een goede snorkelplek en buiten de drukte van de uitgaansgelegenheden. Voor een onbedorven bounty-gevoel is het rondom Dream Village al teveel bebouwd, maar tussen het groen van de tuin wordt dat goed gecamoufleerd.

De bungalows zijn schitterend. Onder het hoge gebogen rieten dak ligt een ruime, sfeervol ingerichte kamer met een veranda ervoor. De kamer heeft airco en een kluis, handig voor tijdens het snorkelen. Ook de badkamer is stijlvol ingericht en lekker in de buitenlucht. Behalve bungalows heeft Dream Village achter op het terrein ook nog een blok met kamers die iets goedkoper zijn, maar beduidend minder karakteristiek dan de fraaie bungalows.

De Italiaanse eigenaar Angelo (die de hele dag in zijn zwembroek loopt) en het personeel zijn bijzonder vriendelijk en zorgen voor een heerlijk ongedwongen eilandsfeer.

Gereisd met partner in Sat Mar 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima bungalows en van alles voorzien.

Pieter
20-2-2009

Grotekamer met koelkast en tv en zeer ruim bed. Achter buiten de toilet ruimte met ligbad , aparte douche en wastafel echt een designer look. Dit is trouwens, volgens ons het enige hotel met zoetwater. Het zoetwaterpunt zit namelijk net naast het hotel. Ontbijten krijg je "gelounged" op het strand. Met Lombok als uitzicht, echt gaaf.

Gereisd met partner in februari 2009

extra info

Pieter
9-1-2009

Dream Village heeft ZOET water uit kraan en douche. Airco en lounge zitjes aan het strand waar het ontbijt wordt geserveerd. Precies aan het begin van het drukke gedeelte van de boulevard, dus nog tamelijk stil. 5 meter van het strand al te gekke vissen gezien met snorkel.

Gereisd met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Dream Village voor je op een rij gezet:

Bungalow info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Dream Village in Gili Trawangan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Dream Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.