Hotel Alam Gili

Kleine hotelsWeer vandaag32°24°
Hotel Alam Gili
9,5

Laatste review

Bij aankomst op Gili Trawangan moesten we even slikken. Wat een drukte rond de haven, en de mannen gaan niet bepaald zachtzinnig met de paardjes van de cidomo's om. Eenmaal in het noorden aangekomen bij Alam Gili komen we weer bij. Het is een prachtig, ouder resort, met mooie begroeiing en veel bomen. Ons charmante huisje, Fish Suite, ligt vlakbij het zwembadje en het strand. Het heeft mooie houten vloeren, en twee slaapkamers op verschillende verdiepingen. Geen koelkast en niet dagelijks nieuw water, maar we hadden nog wat flesjes van de Gilicat bewaard, en je krijgt bij aankomst 1 flesje water per persoon. Personeel is supervriendelijk, het strand geweldig met schaduw door veel bomen, allerlei tafels, schommelbanken, loungehuisjes etc., echt super. Gratis thee/cake in de middag, heerlijk eten ook 's avonds. Het ruikt er overal heerlijk, dacht eerst dat het de bomen waren, maar het was toch de geur van de offertjes. Vergeet het drukke zuiden, dit is echt super!

Kenmerken

4-9-2013

Een ontdekking!!

Monica groen
26-5-2013

Hotel Alam Gili is een pareltje.wat verwijderd van het centrum,maar dat is met een mooie wandeling te bereiken.Alles klopt aan het hotel,schoon,prettig personeel en prima ontbijt met je tenen in het zand.prachtig strand,mooi snorkelen en s' middags thee met wat lekkers.

En s' avonds lekker chillen en eten bij Karma Kayak,nog geen 5 minuten lopen!

Wij hebben alweer geboekt!

De mooiste plek op aarde

klaraw
22-4-2012

ik ga niet snel terug naar een plek waar ik al geweest ben, als ik de kans krijg ga ik wel terug naar Alam Gili. De geweldige huisjes liggen vlak voor een magisch koraalrif. Het eten is geweldig net als de staff. Ik was hier met familie en 4 kinderen en ook zij hebben genoten. Een vette aanrader! wat een mooi eiland en wat een geweldige plek.

We hebben een aantal aanbieders voor Alam Gili voor je op een rij gezet:

Heerlijke rustige plek op een druk eiland

Fam. Bos
15-8-2011

Zoals de andere Alam accommodaties op Bali tot in de puntjes verzorgt. Gastvrije ontvangst. Mooi gelegen op het (nog) rustige noordelijke stuk eiland direct aan het strand maar prima naar het drukke gedeelte te belopen ( s'avonds zaklantaarn meenemen). Sfeervolle tuin bungalows, suites en kamers ( kleinschalig) Veel schaduw in de tuin en op het strand. Klein maar heerlijk zwembad (zoutwater). genoeg ligbedden. Sfeervol restaurant op het strand, prima keuken, heel goed ontbijt. Fijn personeel, helaas probeert een van hen je veel te dure excursies aan te smeren, negeren en het zelf regelen, eerst goed prijzen vergelijken. Mooiste snorkelspot recht voor de deur. Tipje, een stukje verderop bij Karma Kayak de prachtige sunset bekijken met een heerlijke kan sangria en tapa's. Echte aanrader op Gili T

We hebben een aantal aanbieders voor Alam Gili voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alam Gili in Gili Trawangan , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alam Gili zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.