Bungalow Aaliku

IndonesiëLombokGili Trawangan

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Aaliku voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Aaliku

• 8Herman van der Kolk07-04-2010

Onbetrouwbaar

Via internet hadden we in november 2009 twee tweepersoonskamers gereserveerd. Op de dag van aankomst moesten we onder het genot van een welkomstdrankje enige tijd wachten, voordat de kamers gereed zouden zijn. Op een gegeven moment was een kamer beschikbaar. Nu werd duidelijk dat we een tweepersoonskamer voor 4 personen kregen. Na een telefoongesprek met manager bleek opeens dat wij zijn aanbieding geannuleerd zouden hebben, terwijl wij de bevestiging van de boeking bij ons hadden. Ook de gereedgemaakte kamer was ook niet meer voor ons. Er bleek in het geheel geen kamer meer beschikbaar te zijn. Na veel heen en weer gepraat konden we in een achteraf locatie nog kamers krijgen. De prijs stond totaal niet in verhouding met het aanbod. Maar wat wil je als na een lange reis op je locatie aankomt en dat deze bezet is. Gelukkig hebben we een prachtig hotel gevonden, dat vele malen beter was dan dit hotel. Mocht je de keuze hebben, ga naar Villa Grasia.

• 8Kathleen19-10-2009

Zeker een aanrader!

Het 'hotel' ligt wat achterin maar zeker de moeite om te gaan kijken. Wij hadden wel een superior room dus ik kan enkel voor deze kamer spreken, maar prijs-kwaliteit was dit zeker in orde. De ontvangst was vriendelijk. Het lekkere ontbijt wordt je gebracht op het terras en heeft iets heel charmant. De kamers zijn groot en proper. Enkel 's morgens wordt je heel vroeg gewekt door de muezzin van de moskee. Toch een aanrader!

• 10Barbara21-04-2009

Heerlijk nieuwe bugalows van alle luxe voorzien

De eigenaren zijn zowel Engels als Indonesisch en hebben die mix perfect in hun bungalows doorgevoerd. In het lokale dorp, maar van alle gemakken en luxe voorzien. Net ver genoeg van het feestgedruis om geen overlast te hebben maar dichtbij genoeg om alles te lopen. Heerlijk en we gaan zeker terug. Kijk voor meer info op aaliku punt com

• 10Jeroen25-01-2009

Beste plek op het eiland

De service van dit kleinschalige complex is fenomenaal. De kamers (met airco) zijn nieuw en met heel veel smaak ingericht. Vooral de open lucht douche van één kamer is super mooi. Wie heeft er nu wel eens vallende strerren op het toilet gezien? De eigenaren (Engels en Indonesisch) doen heel erg hun best voor je en zijn bereid alles voor je te regelen. Ook indien je met jonge kinderen bent. Er is een apart keuken gedeelte waar je lekker je eigen eten klaar kan maken met een ijskast die je kan gebruiken. Heel handig met kleine kinderen. De plek is midden op het eiland maar dicht bij de haven. Op die manier zit je niet midden in het feest lawaai en drukte maar wel met de westerse luxe midden in het locale dorp. Alles is echter op loopafstand. Volgend jaar gaan we zeker weer. Beste locatie op het eiland.

Bungalow Aaliku info

Facilities