Sorteren

Reviews over Gili Trawangan

Super leuke dagen gehad

Anouk
    16-9-2018

Fantastishe stranden, leuk voor uit gaan in de avond

fantastisch!

Celine van Damme
    28-8-2018

Een super vrolijk, relaxed, gezellig en mooi eiland! Hele lieve en behulpzame mensen. Heerlijk op de fiets het eiland verkennen en leuke snorkelspots ontdekken.

In voor een feestje? Dat kan hier maar al te goed! Stranden zijn ook erg schoon :)

Ook wel een erg druk eiland als het om feestjes gaat. Wil je liever iets rustigs? Dan zou ik naar een van de andere eilanden gaan.

Anouk
    17-8-2018

Geweldig eiland als je van gezelligheid en mooie standen houdt! 🐢🐠☀️

Bounty Gili!

James
    11-8-2018

Fantastisch bounty eiland met prachtige witte stranden. Aan de westkust kan men genieten van een mooie zonsondergang. Daarnaast hangt er een heerlijke sfeer op dit eiland, zijn de locals erg vriendelijk en kan je elke avond genieten van een heerlijke diner met live muziek.

Voor voedsel is de nightmarket midden op het eiland zeker een aanrader!

Veel plezier allemaal.

Amazing!

Eric
    8-5-2018

Heerlijk eiland waar geen auto’s rijden! We hebben alles met de paard en wagen of op de fiets gedaan, dit gaf een hele releaxde sfeer. Aan de ene kant van het eiland kon je feesten en had je een leuke boulevard met heerlijke eet tentjes aan het strand en aan de andere kant lagen de iets luxere resorts. Bij de luxe resorts had je ook een prachtige zonsondergang met op de achtergrond het eiland Bali.

Gili Trawangan scoort een 8,3 uit 10, op basis van 76 reviews