Gili Trawangan

Reviews over Gili Trawangan

Geweldig! Echt heimwee!

Jessie,
    9-11-2018

Heerlijke relaxte sfeer en wat een lieve mensen. Echt een tweede thuis, prachtige stranden heerlijk vers locaal eten en prachtige verblijven in alle soorten en maten en prijsklasse. I Love it!! Beste vibes ever! Dankbaar, gastvrij, relaxt en prachtige uitzichten! Als je naar Indonesië gaat sla Gili T dan zeker niet over!! Snorkelen, duiken, fietsen, surfen, chillen, feesten, sunsets wat wil je nog meer?! In love!

Gereisd met vrienden in maart 2017

fantastisch!

Celine van Damme,
    28-8-2018

Een super vrolijk, relaxed, gezellig en mooi eiland! Hele lieve en behulpzame mensen. Heerlijk op de fiets het eiland verkennen en leuke snorkelspots ontdekken. In voor een feestje? Dat kan hier maar al te goed! Stranden zijn ook erg schoon :)

Ook wel een erg druk eiland als het om feestjes gaat. Wil je liever iets rustigs? Dan zou ik naar een van de andere eilanden gaan.

Gereisd met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bounty Gili!

James,
    11-8-2018

Fantastisch bounty eiland met prachtige witte stranden. Aan de westkust kan men genieten van een mooie zonsondergang. Daarnaast hangt er een heerlijke sfeer op dit eiland, zijn de locals erg vriendelijk en kan je elke avond genieten van een heerlijke diner met live muziek.

Voor voedsel is de nightmarket midden op het eiland zeker een aanrader!

Veel plezier allemaal.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Amazing!

Eric,
    8-5-2018

Heerlijk eiland waar geen auto’s rijden! We hebben alles met de paard en wagen of op de fiets gedaan, dit gaf een hele releaxde sfeer. Aan de ene kant van het eiland kon je feesten en had je een leuke boulevard met heerlijke eet tentjes aan het strand en aan de andere kant lagen de iets luxere resorts. Bij de luxe resorts had je ook een prachtige zonsondergang met op de achtergrond het eiland Bali.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig

Ancella,
    20-4-2018

Het is een klein paradijs. Heel mooi als je echt wat een helder blauwe zee, mooie bomen en wit strand houdt. Echter, zou ik persoonlijk voor een van de andere Gili eilanden kiezen als je wat meer rust zou willen.

Persoonlijk vond ik de drukte op het eiland wel prettig, omdsst je tegelijkertijd heel goed er aan kon ontsnappen door 10 minuten naar de andere kant van het eiland te fietsen. Hele relaxte plekjes om te genieten van de rust en het uitzicht.

Tevens de romantische bekende schommels in het water te vinden hier.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Gili Trawangan scoort een 8,5 uit 10, op basis van 78 reviews