vakanties Gili Trawangan

Reviews over Gili Trawangan

Geweldig

Ronald, Saskia,
    22-9-2018

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

Danique Veehof,
    17-4-2018

Erg mooi hotel precies op de juiste plek! Alles is vanuit hier te lopen en heeft een erg lekker restaurant! Super kamers en hele lieve medewerkers!

Geweldig!

Karin,
    14-4-2018

Super gezellige mensen aan de bar, bediening op het strand, goed eten en luxe kamer. Klein minpuntje: kamer met tuinzicht was een heel smal tuintje met gelijk een hek, wel allemaal planten aan het hek, dat dan weer wel! Aangezien je alleen slaapt op je kamer stoorde het niet.

prachtig en goede verzorging

fam,
    15-1-2018

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Geweldig!

Monique,
    29-9-2016

Het strand loop erg schuin af, waardoor je niet lekker op een ligbedje kunt liggen. Wij lagen dus altijd bij een ander hotel. Waterschoenen noodzakelijk. Je kunt er ook voor kiezen om bij het zwembad te liggen. Naast het centrale zwembad zijn er mooie familievilla's met 2 slaapkamers, 2 badkamers, een living en een prive-zwembad. Heerlijk! Rustige omgeving, maar toch vlakbij het gezellige centrum (loopafstand). Ontbijt is goede kwaliteit. Geen buffet. Ik zou hier zo weer naar toe gaan. Snorkelexcursie boeken naar de andere Gili-eilanden is absoluut de moeite waard. Onze gids maakte van ons opnames met een action-cam tegen een kleine meerprijs.

Gili Trawangan scoort een 8,4 uit 10, op basis van 77 reviews