Bungalow Mallias Child

Bungalow Mallias Child

Bungalow
7,6

8 reviews over Bungalow Mallias Child in het Nederlands

Mallias Child bestaat uit een aantal basis bamboe hutjes op palen op een bounty strand. Een van de mooiste plekjes van het rustige Gili Meno. De hutjes zijn basic: vanaf het strand loop je het trapje op naar je veranda, binnen staat een tweepersoonsbed met klamboe en daarachter is een deur naar de badkamer. Niet veel luxe, maar meer heb je eigenlijk niet nodig op die plek. Vanaf je hutje is het 5 meter rechtdoor lopen over het zand en je zit in de branding. Of op een van de bamboe loungebanken op het strand. Je luncht er met verse ananas of bij het restaurant dat naast het hotel zit. De zee is er heel helder (wel sterke stroming) en er zwemmen heel veel schildpadden! Met kleine kinderen misschien minder praktisch, omdat de hutjes binnen niet super ruim zijn en de stroming in zee (overal bij de Gili's) erg sterk is.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima

Frans
5-3-2010

Schitterende locatie, 15 meter van de zee, huisrif voor de deur. Uiteraard simpele huisjes van binnen. geen schoonmaak en schone handdoeken moet je vragen. Neem zelf lakens mee. hebben daar geslapen voor 150.000 roepia ( +/- 10 euro per nacht, 2 personen met simpel ontbijt.huisje met varanda, ventilator en klamboe. je kunt er goed eten, o.a. pizza. maar er zijn voldoende andere restaurants. Ga er zeker nog eens heen, alleen al voor de rust. wel muggen

Gereisd met partner in maart 2010
2008

We kwamen aan na ruim op tijd gereserveerd te hebben en er was geen bungalow meer. Toen werden we ergens anders geplaatst voor 1 nacht en dat was vreselijk. Wij hebben toen geklaagd, maar daar kwam geen antwoord op. De 2e nacht konden we eindelijk wel in onze bungalow. De bungalow was prima, maar de service en de bediening ronduit slecht. Er werd eten geserveerd en gekookt met sigaretten in de mond en als je iets wilde weten werd daar niet echt antwoord op gegeven. Wij zijn toen 1 nacht eerder weggegaan en hebben ons geld teruggevraagd. Niet voor de geboekte nacht, maar voor de eerste nacht die we moesten doorbrengen in die vreselijke hut. Daar werd zoals we hadden verwacht niet op ingegaan. Eenmaal thuis nog een email gestuurd en daar hebben we nooit meer iets op gehoord. Kortom: Het eiland is geweldig, maar het is echt zonde dat het personeel van Mallias Child zo met de gasten omgaat!

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben echt genoten van onze bungalow

Yvonne Peneder
25-3-2008

We hebben echt genoten van onze bungalow. Fantastisch uitzicht. Jammer dat het muskietennet aan vervanging toe was (vies en kapot) maar dat mocht d epret niet drukken. De ventilator was ook niet voldoende met de hitte, maar met de ramen open was het goed te doen. Dichtbij de duikschool en alle leuke tentjes.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Je waant je hier echt op een tropisch eiland. Heerlijk om bij te komen van de drukke steden. een aanrader voor iedereen die even van zijn rust wil genieten.

Gereisd anders in Fri Dec 01 2006 15:10:38 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn in de zomer 2006 op Gili Meno geweest. Niet bij Mallias Child geslapen, maar er wel een paar keer gegeten in onze vijf dagen verblijf daar. De gezellig ogende paal-bungalows van het hotel staan op een hele mooie locatie pal aan het strand met uitzicht op Gili Air en er zijn gezellige zitjes op het strand en 's avonds was er een uitstekende verse vis BBQ. Erg vriendelijk personeel en heerlijk en niet duur eten! Goeie vis-BBQ, goeie pizza's en pasta's als alternatief voor de Indonesische keuken (die er overigens ook goed te eten is!).

Gereisd anders in september 2006

2005

Dit is echt gewoon een droom als je daar bent. Schitterende ligging, vriendelijke mensen lekker eten, mooi om te snorkelen voor je bungalow. Een echte aanrader. Badkamer is simpel, maar groot, het bed is ok en schoon en je hebt een leuk balkon.Ik ben er nu twee keer geweest en wil snel weer. Van te voren reserveren raad ik aan voor de zekerheid.

Gereisd anders in Tue Nov 15 2005 12:25:15 GMT+0000 (UTC)

De bungalows van Mallias Child staan op palen, op het strand van Gili Meno. Het plekje is werkelijk fantastisch. De bungalow is primitief, maar past bij de omgeving. Er staat een bed in met klamboe en een ventilator zorgt voor een beetje verkoeling. Van de 'badkamer' moet je weinig verwachten, dan valt-ie wel mee. Het personeel is vriendelijk en ze weten ook nog een best wel goede maaltijd voor je neer te zetten.

Gereisd anders in oktober 2005

Bungalow info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Mallias Child

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Mallias Child in Gili Meno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Mallias Child zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.