Bungalow
6,9

6 reviews over Bungalow Kontiki Beach Cottage in het Nederlands

Prima accommodatie op prachtig eiland

Esther Munnig Schmidt,
11-5-2017

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig !

dixey
6-9-2016

Fantastische ligging, zo uit je cottage het strand op. Leuke mensen in de bediening en een betaalbare menukaart.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Smerige accommodatie

yolanda Kunowski
26-8-2014

De ligging van de bungalows Kontiki Beach Gili Meno is echt super. In 1 minuut op het strand. Maar dat is ook het enige positieve aan de bungalows. De inrichting is basic, dat is verder oke, maar de bungalows zijn zeker als een jaar niet schoongemaakt. Het was 1 groot spinnenweb. We hebben 3 nachten doorgebracht in de bungalows en er is niet een keer schoongemaakt. Handdoeken en wc papier zijn we iedere dag zelf gaan vragen. En als je vroeg wanneer de kamers gepoetst werden dan zeiden ze morgenvroeg maar er kwam nooit iemand. Als je iets bestelde in het restaurant dan duurde het een uur of het kwam helemaal niet. De bediening was vreselijk, sprak bijna geen Engels, onvriendelijk en ook hier was alles smerig en vies. We hebben nog geprobeerd voor een andere accommodatie maar alles was helaas vol op het eiland.

Gereisd met partner in Wed Aug 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zucht....

Annemieke
11-10-2011

In 2008 zijn we op Gili Meno beland en kwamen bij Kontiki terecht. Eerste nacht was er alleen een 2-onder-1 kap beschikbaar; groot, donker en erg gehorig. Vervolgens konden we echter naar het meest luxe huisje overstappen, met een hemelbed en een hangmat. Direct uitzicht op zee... 's Avonds is het erg donker op het eiland, slechte verlichting, dus zaklamp mee!

Gereisd met partner in juli 2008

Eenvoudig appartement, goede ligging

johnstiller
5-12-2009

Als je niet te veel te besteden hebt en bereid bent wat consessies te doen wat betreft luxe, is dit een goede keuze. De tuin waarin de bungalows liggen is verwaarloosd, het restaurant is eenvoudig. maar goed voor het ontbijt. Er is genoeg keuze vlak bij. Ligt vlak bij een schildpaddenopvangcentrumpje. De electriciteit valt regelmatig uit en dit complex heeft geen generator zoals sommige andere complexen, dus dan zit je ook echt in het pikkedonker, wat ook weer zijn charme heeft. Wat afgemeten bediening, maar het ijs is gemakkelijk te breken. Wandel het eiland rond in 1 1/2 uur. Super mooi!

Gereisd met partner in oktober 2009

Bungalow info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Kontiki Beach Cottage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Kontiki Beach Cottage in Gili Meno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Kontiki Beach Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.