Géén boekingskosten

• 7.8Ruimte

Bungalow info

6 Reviews over Kontiki Beach Cottage

• 7Esther Munnig Schmidt11-05-2017

Prima accommodatie op prachtig eiland

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

• 8dixey10-01-2017

Heerlijk genoten en zeker de moeite waard

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.

• 10dixey06-09-2016

geweldig !

Fantastische ligging, zo uit je cottage het strand op. Leuke mensen in de bediening en een betaalbare menukaart.

• 1yolanda Kunowski26-08-2014

Smerige accommodatie

De ligging van de bungalows Kontiki Beach Gili Meno is echt super. In 1 minuut op het strand. Maar dat is ook het enige positieve aan de bungalows. De inrichting is basic, dat is verder oke, maar de bungalows zijn zeker als een jaar niet schoongemaakt. Het was 1 groot spinnenweb. We hebben 3 nachten doorgebracht in de bungalows en er is niet een keer schoongemaakt. Handdoeken en wc papier zijn we iedere dag zelf gaan vragen. En als je vroeg wanneer de kamers gepoetst werden dan zeiden ze morgenvroeg maar er kwam nooit iemand. Als je iets bestelde in het restaurant dan duurde het een uur of het kwam helemaal niet. De bediening was vreselijk, sprak bijna geen Engels, onvriendelijk en ook hier was alles smerig en vies. We hebben nog geprobeerd voor een andere accommodatie maar alles was helaas vol op het eiland.

• 9Annemieke11-10-2011

Zucht....

In 2008 zijn we op Gili Meno beland en kwamen bij Kontiki terecht. Eerste nacht was er alleen een 2-onder-1 kap beschikbaar; groot, donker en erg gehorig. Vervolgens konden we echter naar het meest luxe huisje overstappen, met een hemelbed en een hangmat. Direct uitzicht op zee... 's Avonds is het erg donker op het eiland, slechte verlichting, dus zaklamp mee!

• 6johnstiller05-12-2009

Eenvoudig appartement, goede ligging

Als je niet te veel te besteden hebt en bereid bent wat consessies te doen wat betreft luxe, is dit een goede keuze. De tuin waarin de bungalows liggen is verwaarloosd, het restaurant is eenvoudig. maar goed voor het ontbijt. Er is genoeg keuze vlak bij. Ligt vlak bij een schildpaddenopvangcentrumpje. De electriciteit valt regelmatig uit en dit complex heeft geen generator zoals sommige andere complexen, dus dan zit je ook echt in het pikkedonker, wat ook weer zijn charme heeft. Wat afgemeten bediening, maar het ijs is gemakkelijk te breken. Wandel het eiland rond in 1 1/2 uur. Super mooi!

Bungalow Kontiki Beach Cottage info

• Adresgegevens