Bungalow Bounty Beach Bungalows

Bungalow Bounty Beach Bungalows

Bungalow

1 review over Bungalow Bounty Beach Bungalows in het Nederlands

2006

Een schitterend eiland als je van de rust houd

Paul en Mieke
12-1-2006

Een schitterend eiland als je van de rust houd.stranden zin stil en er is weinig branding. De eigenaar doet zeer goed z'n best om u van alle gemakken te voorzien,de kamers zijn goed met airco,maar geen 4 sterren natuurlijk,Ontbijt goed Overdag is er soms geen stroom,maar dat heeft ook wel iets. U wordt met een klein karretje met een ezel ervoor in 15 min naar de andere kant van het eiland gebracht,schitterend. Met een bootje kun je s'avonds heel makkelijk naar Gili Trawanang voor een goed uitgaansleven en vele retaurants(15 min varen) snorkelen rond het eiland is schitterend(met bootje naar een rif) De eigenaar helpt u graag.

Gereisd anders in januari 2006

Bungalow info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Bounty Beach Bungalows in Gili Meno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Bounty Beach Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.