Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
Bungalow Biru Meno

We hebben een aantal aanbieders voor Biru Meno voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Biru Meno in het Nederlands

Heerlijk !

Wicky
20-8-2014

De Biru Meno Bungalows hebben duidelijk een vrouwelijke touch door de Oostenrijkse eigenaresse die getrouwd is met een indonesier.Overal schelpjes en koraal en menu kaart met een creatieve kaft van materialen uit de omgeving. Verrrassend mooi huisje op het prachtige strand waar met vloed heerlijk gezwommen kan worden. Het restaurant heeft een hout oven waar heerlijke pizza's naast locale gerechten worden geserveerd. De Bungalows liggen naast het Schildpadden reservaat aan het eind van de weg. Relaxte omgeving. Het personeel pakt 's avonds spontaan de gitaar.Heerlijke plek waar wij zeker terug willen komen.Heimwee naar de hangmat tussen de bomen met uitzicht op het witte strand en de turkoize zee! Op het eiland is eigenlijk niets maar toch alles!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Bungalow info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Stomerij, Wasserette

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Biru Meno in Gili Meno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Biru Meno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.