Gili Meno

We hebben een aantal aanbieders voor Gili Meno voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gili Meno voor je op een rij gezet:

Reviews over Gili Meno

Super! Mooi en heel relaxed bounty eilandje

Rianne,
    3-9-2015

Super mooi, relaxed en heel rustig. Geen verharde wegen, echt een rustig eilandje met bounty stranden, een schildpadden resort en mooi helder water. Elke dag gaan er island hoppers vanaf Gili Meno naar Gili Trawangan en Gili Air. Voor een dagje drukte stap je dus zo op de boot voor een paar euro. Het is maar 10 minuten varen.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvaller

zonbog,
    4-12-2014

Wij hadden hoge verwachtingen van Gili Meno, maar die zijn in de verste verte niet uitgekomen. De onderwaterwereld is ronduit tegenvallend: het koraal is bijna geheel dood. We zagen een enkele keer een schildpad, maar daarmee was alles wel gezegd. We gaan nooit meer terug naar Gili Meno.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bezoek voor herhaling vatbaar

Frans Huijsing,
    7-8-2014

Het (niet verwerken van) vuilnis is een groot probleem en kan in de toekomst de doodsteek worden van dit nu nog mooie eiland. Overal vindt je vuilhopen en losse plastic producten in de natuur. Aan de andere kant van het eiland is een aantal ruïnes van oude ressorts, waar niet mee gedaan wordt, opgeruimd of gesloopt. Het koraal waar Indonesie zo trots op is en waar de toerist respect voor moet tonen, heeft alleen maar heel erg te lijden van de lokale bevolking, welke dag in dag uit aanlegt om mensen af te zetten of op te halen. Daarbij wordt een anker in het koraal gegooid. Bij het vertrek manoeuvreert men net zo lang tot het anker weer uit het koraal los breekt.

Gereisd met vrienden in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig eiland.

Maaike,
    9-5-2014

Gili Meno is een klein, prachtig eiland voor de kust van Lombok. Het is een eiland waar je nog kan genieten van de standen. Deze zijn met wit zand en mooie blauwe zee. Snorkelen kan direct vanaf het strand. Huur je een boot, kan je ook zeeschildpadden tegen komen tijdens het snorkelen. Kom je voor een uitbreid nachtleven, dan moet je niet op Gili Meno zijn, maar op zijn grote broer Gili Trawangan. De prachtige standen van Gili Trawangan zijn wel (deels) opgeofferd aan het nachtleven.

Gereisd met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig droomeiland

jurian,
    24-10-2013

Meno is een geweldig eilandje niet ver van Bali. Het witte strand en de blauwe zee is adembenemend. Het is een geschikte plek om te genieten van de rust. Het eten is goedkoop en snorkelen is zeker de moeite waard. Je kan op het eiland alleen genieten van het strand daarom leuk voor maximaal 2 dagen

Gereisd met vrienden in oktober 2013
Gili Meno scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews